Go to commentsUchwała Anty LGBT za 11 miliardów
Text 225 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2021-08-19
Linguistic correctness
Text quality
Views699

Uchwała Anty LGBT za 11 miliardów



Najpierw gratulacje dla moich oponentów (liczę, że liczba mnoga, bo tym razem nie chcę nikogo upodmiotowić)! Możecie otwierać szampana! Radni Malopolscy utrzymali uchwałę Anty LGBT. Brawo! To najdroższa uchwała w historii Rzeczpospolitej. Będzie kosztować w przeliczeniu na złote - 11 miliardów. Koszty pośrednie pominę, ale łącznie to będzie wielokrotność tej kwoty. Brawo. Ufam, że uchwała w jakimś stopniu zrealizuje też postulaty zawarte w komentarzach pod moimi tekstami, jak skromniejsze życie, butelka mleka i rower.


Teraz: zgódźmy się, co do tego, ile to jest 11 mld zlotych?


To 37 tysięcy mieszkań w miastach do 100 tysięcy mieszkańców.


To 11 tysięcy domów za milion zlotych.


To 200 tysięcy dobrych samochodów osobowych.


To kwota za którą można kupić kilka wartościowych spółek gieldowych.


To 13 razy więcej niż Amber Gold.


To więcej, niż dwie wieże Kaczyńskiego, Skoki, GetBack, respiratory i maseczki z Chin razem wzięte.


To więcej niż kiedykolwiek w historii.


To heroizm!


Teraz: za co taka kwota? Otóż za to, żeby w Małopolsce do szkół nie mogło wejść LGBT. To 2 mln na każdą szkołę w tym województwie. Jakby zatrudnić klawisza w każdej szkole, to dobra pensja na ponad 30 lat. A uchwała jest czysto symboliczna. Naprawdę. Zapewniam wszystkich, że LGBT jest w małopolskich szkołach. Jest w każdej małopolskiej szkole, bo tak mówi matematyka. Nic tu nie pochodzi ode mnie, lecz bierze się z liczb, bez których nie istnieje cywilizacja.


Teraz: Ekscelencja, czy tam eminencja ma prawo gadać, co chce. Jak każdy guru sekty. Tu nic nie musi polegać na logice i matematyce, a nawet może być wbrew. Ale nazwijmy ich `włodarze lokalni` powinni kierować się matematyką przede wszystkim i zachować umiar nad wagonem forsy. A Beata Szydło, która krzyczała z mównicy sejmowej `Nam się po prostu należało` będzie matką tego sukcesu.


Wkrótce: Ocet pić będą i pozdrawiać się splunięciem, którzy w swej bezmyślności i oślim uporze zadość uczynili fanaberii kołtunów.


  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Trafne spostrzeżenie, logiczna argumentacja. Do tych wyliczeń dodałbym, że takich lanosów jak mój 23-letni (według ubezpieczyciela wart 1500 zł) za tę kwotę można kupić aż 1 333 333.
Poprawny język, natomiast mam wątpliwości, jak poprawnie zapisać "anty LGBT". Cząstkę "anty" piszemy łącznie i z czasownikami, i z przymiotnikami: antychryst, antyniemiecki. Przypuszczam, że Rada Języka Polskiego PAN jeszcze się w tej kwestii nie wypowiedziała.
Przed "niż dwie wieże" postawiłeś przecinek, a przed "niż kiedykolwiek" nie. W obydwóch przypadkach jest on zbędny. Przecinki przed "niż" stawiamy tylko w zdaniach złożonych, to znaczy wtedy, kiedy po tym "niż" występuje orzeczenie. Warto to zapamiętać.
avatar
I gdzie się podział cały ten nasz siermiężny entuzjazm dla bogatego - i tak bajecznie kolorowego! - Zachodu? Pół Zakopanego żyje w Chicago i codziennie otwarcie manifestuje tam swoje LGBT!

Cudze chwalicie,
swego nie znacie!
Będzie ci lepiej,
durna babo, emerycie,
w twojej kurnej chacie!
avatar
Link do uchwały: https://bip.malopolska.pl/umwm,a,1594074,deklaracja-nr-119-sejmiku-wojewodztwa-malopolskiego-z-dnia-29-kwietnia-2019-r-w-sprawie-sprzeciwu-wo.html

Radzę się zapoznać, to 1522 znaki razem z tytułem i adresatami. Niecała strona znormalizowana. Mam poważne wątpliwości, czy ktoś z KE ją przeczytał. Osoby LGBT obiektywnie istnieją i nie wolno ich prześladować. Ale są to ich problemy intymne i trzeba im pomóc, jeśli będą chciały, lecz nie wolno demoralizować młodzieży a w perspektywie wywracać cały porządek społeczny nawet za 11 mld.
avatar
Zauważyłem w prasie, że ten neologizm pisany jest "anty-LGBT". Być może taką formułę Komisja Językowa PAN przyjmie.
avatar
Dzięki! Też nie wiem, Janko jak zapisać ten nowotwór. Chyba trzeba poczekać na Miodka.

Ale Rudolf Dembnik, o czym Ty piszesz? O jakiej demoralizacji i o jakim porządku społecznym? Przecież to Himalaje kołtuństwa! O jakiej pomocy piszesz? O leczeniu prądem w zajebanych katolickich klinikach przez zjebów natchnionych słowem katolickich mułłów? Przecież tu chodzi o tylko o to, że coś tam kłuje w ślepia talibskie świnie w polskim wydaniu. Polskie małpy z Kongo Bongo, które kłuje w ślepia tęcza, kolorowe ubrania, apaszki, czapki, a nawet moje kudły. O polskie małpy chodzi, które szczute przez pętaków w sutannach najlepiej wróciłyby na drzewa.

Zawsze powtarzam: jak coś cię kłuje w ślepia, to se je wykol.

Demoralizacja dzieci i młodzieży? Kurwa, chłopie! Masz dostęp do neta? To weź sobie wpisz w Google jedno słowo, a zobaczysz jaki bezmiar cielesnych rozkoszy się pod nim kryje. Połowa Internetu to pornografia ostrzejsza jak za Tyberiusza na Capri. Wystarczy kliknąć.
avatar
70 lat temu /jeszcze za głębokiej komuny/ wszystkich polskich hippisów słynni ONI targali - za rock-and-rolla, za ateizm, za "wolną miłość", za nie do pary skarpetki, za tęczowego irokeza, za pacyfizm itd., itp. - i pakowali ciupasem... prosto do aresztu.

Co było jeszcze jakoś "zrozumiałe" w tamtym bidnym zabobonnym peerelowskim realu, nie mieści się w głowie w 3. tysiącleciu d z i s i a j!

Bo czym od tamtej różni się ta dzisiejsza nagonka na zbuntowaną, krzykliwą, kolorową na ulicach polską europejską młodzież??

Że co niby powinna ta nasza dzielna policja zrobić z tymi wszystkimi ludźmi?!

.............................



Ile razy chcesz wchodzić do tej samej rzeki?!
avatar
Pisząc o Komisji Językowej PAN w drugiej wypowiedzi miałem oczywiście na uwadze Radę Języka Polskiego PAN. Za tę nieścisłość przepraszam.
© 2010-2016 by Creative Media