Go to commentsOglądalność
Text 234 of 255 from volume: Arcydzieło
Author
Genrefantasy / SF
Formprose
Date added2022-06-07
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views463

- Co wiemy? - Redaktor Naczelny wydawał się być mocno zirytowany. Może był z resztą tylko podekscytowany. A może po prostu lubił swoją pracę.

- Wiemy już kto przywiózł tego... kosmicznego ludka. Oficjalnie niczego nie udało się ustalić. Ale moim zdaniem to Ufok - Dziewczyna, która jeździ czerwonym golfem relacjonowała swoją historię.

- Dlaczego pani tak sądzi? Chyba pani nie sądzi że jestem w stanie w to wszystko uwierzyć? - Redaktor sięgnął po papierosa.

- W takim razie niech pan mi powie, co to jest? - Pokazała zdjęcia.

- Skąd pani to ma? - Oglądał je jak murarz, któremu przyniesiono trójkatną cegłę.

- Mam swoje dojścia - Odwróciła się. Do gabinetu ktoś jeszcze wszedł.

- Mamy go - Gość z działu technicznego postawił laptopa i pokazał jak wyświetla się program szpiegujący.

- To mnie na razie nie obchodzi. Pytanie, gdzie zawieziono ciało? I czy jest szansa... - Otwarł butelkę whyski i nalał sobie. Powoli, delektując się najpierw bulgotem płynu, a potem smakiem.

- Wam nie nalewam, bo jesteście za młodzi.

- Możemy go śledzić, ale co nam to da - Eugeniusz Szpak, bo tak się nazywał technik, podjął temat.

- Może nas doprowadzi do Ufoków. A może oni go śledzą? Może jest ich agentem. Z resztą, czy ja wiem? - Bulgot powtórzył się.

- Tamtego zawieziono do Elbląga.

- Dlaczego akurat tam?

- Tam jest, jakby to powiedzieć... Taka nasza strefa 51.

Redaktor nie protestował. Nawet rząd Stanów Zjednoczonych oficjalnie przyznawał się do istnienia tej strefy.

- Lądowanie UFO? - Zastanawiał się.

- Zajmie się pani tym - Odstawił butelkę.

- Tylko ostrożnie. Ten gościu jest nieobliczalny. Uciekł z leczenia odwykowego - Szpak spojrzał na nią jakoś tak jak nie technik.

- Dam sobie radę - Usmiechnęła się.

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media