Go to commentsBóstwa solarne
Text 1 of 1 from volume: Malleus Inferni
Author
Genrephilosophy
Formprose
Date added2022-07-07
Linguistic correctness
Text quality
Views605




Przedmowa


Malleus Inferni. Młot piekielny. Lucyfer miał dość i kazał mi napisać. Pokazywał paluchem, co i gdzie, a ja przepisywałem. Sżeśćset sześćdziesiąt sześć rozdziałów. Dziś po raz pierwszy.


Bóstwa solarne


Horus - egipski Bóg Słońce, 3000 przed Chrystusem. Urodzony 25 grudnia jako syn dziewicy Izydy Meri. Jego narodziny zwiastowała gwiazda na wschodzie, a niemowle powitane przez trzech króli. Nauczał już jako dwunastolatek, w wieku lat 30 przyjął chrzest z rąk Anupa i został kapłanem. Miał dwunastu uczniów z którymi wędrował, czynił cuda i uzdrawiał. Stąpał po wodzie. Występował pod różnymi imionami: Dobry Pasterz, Prawda, Syn Boży, Baranek Boży. Zdradzony przez Tyfona został ukrzyżowany i pogrzebany, zmartwychwstał po trzech dniach.


Attis z Fryggi - syn dziewicy Nany. Grecja, 1200 lat przed Chrystusem. Urodzony 25 grudnia. Ukrzyżowany i pogrzebany, zmartwychwstał po trzech dnia.


Mihtra - syn dziewicy, urodzony 25 grudnia. Persja, 1200 lat przed Chrystusem. Miał dwunastu uczniów, czynił cuda i nauczał. Zmartwychwstał po trzech dniach. Nazywano go Światłością i Prawdą. Świętym dniem Mithry była niedziela.


Krihsna - syn dziewicy Dewaki. Indie, 900 lat przed Chrystusem.  Jego narodziny zwiastowała gwiazda na wschodzie. Posiadał uczniów. Nauczał i czynił cuda. Zmartwychwstał po śmierci.



Dionizos - syn dziewicy, urodzony 25 grudnia. Grecja, 500 lat przed Chrystusem. Był wędrownym nauczycielem, czynił cuda, przemieniał wodę w wino. Nazywano go królem nad królami, Synem Bożym.







  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
.. no a jakiś uczony w piśmie dwa tysiące lat temu (z okładem) stworzył podwaliny nowoczesnej mafii - ojciec chrzestny / papież .. itd .. aż do żołnierzy / kapłanów - wzorując swój pomysł na egipskim bogu słońca Horusie. Nie dziwi mnie fakt, że zadziało się to w narodzie żydowskim, zawsze żądnym władzy i pieniędzy ..
avatar
Ucieleśnionego Boga we wszystkich religiach euroazjatyckich spotyka identyczny los:

ukrzyżowanie/ukamienowanie/ofiarny stos

oraz

zmartwychwstanie
avatar
NIE MA innego scenariusza.

Dlaczego?

Ponieważ w pijanym widzie w twojej głowie nic więcej nie może się już zmieścić
avatar
Bóg jest przez ciebie traktowany wyłącznie instrumentalnie: po to jest, żeby jak ta złota rybka spełniał twoje wszystkie życzenia.

Jeżeli jest inaczej, powiesić go!

A po trzech dniach /jak już wytrzeźwiejesz/ facet m u s i zmartwychwstać,

bo co teraz bez niego, sierota jeden z drugim, zrobisz??!
© 2010-2016 by Creative Media