Go to commentsNadliczbowe zgony
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2022-07-27
Linguistic correctness
Text quality
Views491

Oglądałem na YouTube świetne skecze z wyborcami PiSu, przeprowadzane przez dziennikarza Super Exspressu. Polecam wszystkim bardzo serdecznie.


Ja, rozumiem, że za wszelkie negatywne zjawiska, które mają obecnie miejsce, rząd nie odpowiada, bo PiS nie rządzi. Nie dają mu rządzić. Putin rządzi i Tusk. Rozumiem, że jakby PiS rządził to byłoby jak w raju, bo przecież Kaczyński to zbawiciel, ale nie jest jak w raju. Choć niektórzy pisowcy twierdzą, że jest blisko.


Zastanówmy się wobec tego nad przyczyną nadliczbowych zgonów w Polsce. Dodam, że rozumiem, że to nie z powodu covidu, bo nie ma żadnego covidu. Jest światowy spisek Billa Gatesa i nie wiem kogo jeszcze, bo się nie douczyłem, nie słuchałem uważnie tego, co mądrzejsi od yntelegentów mówią. Nie dopytałem.


A wygląda to tak:
















Ze względu na ograniczenia techniczne, slajdy są słabo widoczne. Wszelkiego rodzaju statystyki są dostępne na milionach stron internetowych. Powyższe wynikają z danych GUS podległemu administracji państwowej. Czerwone paseczki po środku zestawień to średnie unijne nadliczbowych zgonów za okresy od marca 2020 roku. Czerwony paseczek na samym dole zestawień to nadliczbowe zgony w Polsce.


Wreszcie złoty medal państwa polskiego w jakiejś dziedzinie życia społecznego w Europie. W dziedzinie zgonów nadliczbowych. Bezdyskusyjne złoto! Polska liderem nadliczbowych zgonów w Europie. Brawo! Powiedziałbym: Brawo rząd! Brawo Kaczyński! Brawo PiS! Ale czy to zasługa rządu? Sam już się gubię w tym moim piętrowo szytym szyderstwie...


Nadliczbowe zgony to różnica pomiędzy badanymi okresami, a liczbą zgonów w analogicznych okresach w latach poprzednich. Różnica ta dla Polski sięga ćwiartki. Oznacza to, że grubo ponad sto tysięcy Polek i Polaków zmarło sobie dodatkowo od czasu, kiedy rząd zaczął podejmować wysiłki w kwestii covidowego spisku. Jak ten z handlrzem respiratorów, który z powodu długu ponad 50 mln wobec skarbu państwa umarł w Albanii. Po czym jego ciało zostało skremowane prawdopodobnie przy pomocy palnika, ponieważ w Albanii nie ma krematoriów.


Stawiam tezę bardzo łatwą do udowodnienia:


Zdrajcy narodu, lewacy, kanalie, LGBT i gender. Zmówili się na sabotaż rządu i suwerena: umrzeć przed terminem! Ja, nie wiem jak oni tego dokonali, że Polska znalazła się na pierwszym miejscu w Europie, ale wyborcy PiSu są mądrzejsi i napewno wiedzą. Liczę, że nam roztłumaczą.




  Contents of volume
Comments (10)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Czy to źle czy to dobrze? Bo w tej grupie szybciej umierających wyborcy PiS są liczniej reprezentowani niż fani innych opcji.
avatar
Tego nie wiem, ale też nie sugerowałem nigdy, żeby spierdalali na Madagaskar albo na tamten świat.
avatar
Ta pandemia jest szkiełkiem dla nawet średniego obserwatora - pod warunkiem że nie przeszedł prania mózgu.
Najciekawsze jest w to - że opozycja czyli wszelakie platformy nie wykorzystały politycznie nonsensów i kłamstw pandemicznych. A wręcz odwrotnie poparli przymusy. A przecież łapali się wcześniej naprawdę gównianych pretekstów - a tu takiej okazji nie wykorzystać? - Tym bardziej że mieli bohaterkę E. Kopacz co kraj uchroniła przed wcześniejszym nonsensem.
To daje nam pewność że albo PO z PiSem są pod jedną egidą albo boją się siły o której Polaczkowie nie mają pojęcia.
Tak czy siak to ratować Polskę trzeba - nie przed PiS-em ale przed większością parlamentarzystów.

Ta prosta analiza jest dobitna że w mordę strzel !
avatar
Rozar, ja się na tym nie znam. Na tych mikrusach, ale się szczepie, bo znam przypadki, co się nie szczepili i zachorowali. Żyją, ale byle jak jakoś tak. Wiesz... po schodach ciężko wejść, pamięć zawodzi i inne historie. Jeden facet to pół roku leżał w łóżku i patrzył tylko, nie wiem czy to od tego, ale tak się złożyło w czasie, ze wychodzi, że od tego albo nadzwyczajny przypadek zamulenia.
avatar
Nadliczbowe zgony - to dzisiaj przykład tzw. efektu lawiny śnieżnej, wynikający z dziesięcioleci zaniedbań m.in. także w służbie zdrowia oraz w dziedzinie profilaktyki,

i kolejne karuzele kolejnych rządów NICZEGO w tym temacie nie zmieniły nawet na jotę.

Polska medycyna NIE ZAPOBIEGA chorobom, ponieważ skupia się nie na eliminacji chorób, a jedynie na "leczeniu" /maskowaniu/ objawów chorobowych.

Nawrót wszawicy

wykrywanej jedynie u dzieci /bo dorośli nie chodzą do szkoły/,

nawrót wyeliminowanych z życia społecznego w latach 80-tych chorób takich jak gruźlica czy ospa, zero jakiejś skutecznej walki z uzależnieniami i flaszkomanią, charłactwo i spadek kondycji zdrowotnej u dzieci, fatalne warunki mieszkaniowe, zła jakość produktów żywnościowych, pełnych chemii /polepszaczy, spulchniaczy, utrwalaczy, barwników itp., itp./, zanieczyszczenie atmosfery, gleby i wód

- i bingo! mamy to!!
avatar
Trwające od zawsze tasowanie się kolejnych władz

od prawej strony sceny politycznej do lewej

i vice na odwrót versa

służy wcale nie narodowi, a kolejnym ekipom rządzących,

których jedyną formą aktywności jest utrzymanie się na lukratywnym stołku
avatar
Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o wiadomo
avatar
Branimir, ostatnio samozabiła się w Wieliczce pewna pani kodziara. A ja teraz się modlę, kuźwa, za jej zabłąkaną duszę, bo choć tej babiny mentalnie nie znosiłam, to PO jej samozatraceniu jest mi jej zwyczajnie żal...

Serdecznie :)
avatar
Statystyka przerażająca, ale wreszcie w czymś pisowska Polska jest najlepsza. Małe sprostowanie. Izdebski był skremowany w Łodzi 4 lipca.
Co zaś tyczy szczepień, to w poniedziałek, czyli 25 lipca zaszczepiłem się po raz czwarty i jeszcze żyję. Poprzednio był to Pfeizer, teraz Moderna. I przyznam, że poprzednio nie odczuwałem żadnego bólu, a po Modernie ręka trochę bolała mnie prawie pół doby.
avatar
Janko, ja jeszcze się wstrzymam, zanim uznam Twoje sprostowanie, bo informacje faktycznie były podawane sprzeczne.
© 2010-2016 by Creative Media