Go to commentsSzalejąca demografia
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2022-07-27
Linguistic correctness
Text quality
Views464

Zawsze mówiłem, że dzieci biorą się z brudu, głodu i nędzy, a nie jak twierdził Kaczyński - z pincet plus. Ponieważ to, co mówię ja, oparte jest na matematyce i logice, a to, co mówi Kaczyński, oparte jest na ciasnocie umysłowej jego wyborców, przedstawiam Państwu stan faktyczny w języku matematyki - czyli rzeczywistości, a nie fantasmagorii:

















Matematyka podaje, że do końca wieku, liczba Polaków wynosić będzie 15 mln. Ale proszę się nie martwić, bo zagęszczenie ludności będzie w Polsce jeszcze wyższe niż obecnie, a mianowicie na jedną osobę białej rasy przypadać będą 4 osoby czarnej rasy. Chyba nie sądzicie Państwo, że ludzie, których kraje zamienią się wkrótce w pustynie, będą wiecznie pływać po oceanach?

  Contents of volume
Comments (10)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Wiele mówiące wykresy oraz przerażająca perspektywa.
avatar
Legionku, ty lepiej zrób jakiejś Rosemary,s dziecko o aparycji "leko", którego jako - przypuszczalny admin - stąd wypierdoliłeś ;-)))

Serdecznie, bo cię lubię :-D :-D :-D
avatar
Matematyka jest
Królową Nauk
Jednak u nas
Wystarczy postawić krzyżyk
Zamiast podpisu
avatar
Brak jakiegokolwiek myślenia o przyszłości tuż za rogiem, brak działań wyprzedzających, odwieczna sarmacka łatanina i gonienie

z a

strażą pożarną,

brak wizji CO DALEJ -

i choć się, biedny Polaku, powieś

;(
avatar
Że głodna Afryka z głodnym "bangladeszem" zaleją Polskę, mamy to jak w szwajcarskim banku!
avatar
Do końca wieku... a to już nie będzie mój problem.
avatar
Dziękuję za przeczytanie i komentarze, choć zdaję sobie sprawę, że wykresy są nieczytelne i przez to całość jest irytująca. Liczę jednak, że wzbudzę ciekawość i czytelnik sam odszuka bez trudu i zweryfikuje. O to chodzi, żeby weryfikować. Wszystko.

Befano!
Pod loginem "leko" krył się jakiś człowiek. Nic do niego nie mam, ale wykreował na Publixo byt śmieciowy. Dlatego użyłem różnych technik, aby sprowokować administratora do jakiś działań. Widocznie mi się udało.

Wszyscy powinniśmy zdawać sobie sprawę z tego, że zarówno w rzeczywistości realnej jak i wirtualnej mamy do czynienia z kreacją bytów. Przy czym rzeczywistość wirtualna sprzyja skrajnościom i abstrakcji. Nawet ludzie, którzy realnie są dalecy od skrajności, wirtualnie potrafią się jej oddawać. Internet obnaża ludzkie umysły, mechanizmy myślowe, nędzę intelektualną i ból, który ona wywołuje. Internet obnaża wściekłość z powodu bezradności, kompleksu niższości i szeregu zespołów pourazowych. O wiele intensywniej niż rzeczywistość realna. Dlatego proszę się nie denerwować i nie przenosić tego, co dzieje się w sieci na codzienną egzystencję.
avatar
W 2003 r. urodziło się zaledwie 250 tysięcy dzieci w Polsce. Wiemy, dlaczego: kolejne pokolenie wyemigrowało z kraju "za chlebem".

20 lat później - czyli w tym roku /a mamy początek września 2023/ - urodzi się tylko 275 tysięcy dzieci.

DLACZEGO W 38 MILIONOWEJ POLSCE NIE RODZĄ SIĘ DZIECI

??
avatar
W 1. kwartale 2023 r. urodziło się w Polsce 90 tysięcy dzieci.

W TYM SAMYM KWARTALE ZMARŁO 140 TYS. POLAKÓW.

Jeżeli kolejny rząd nic z tym pasztetem nie zrobi, w ciągu życia jednej tylko /ostatniej/ generacji nasz naród wymrze tak jak Etruskowie, a Polska zniknie z mapy świata
avatar
U podstaw całego tego naszego systemu społecznego leży błąd wrodzony. To by się zgadzało.
© 2010-2016 by Creative Media