Go to commentsO Franku i układach
Text 110 of 255 from volume: Nowy zbiór limeryków
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2023-01-09
Linguistic correctness
Text quality
Views404

O Framku i układach


Oświadczył Franek z wioski Niełady,

że Polską rządzą dziwne zasady.

Prezes włada prezydentem,

premier jest posła petentem;

wszystkim sterują PiS-kie układy.

  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Aż w człeku pis/zczy,
gdy widzi,
jak się Polskę niszczy.
avatar
Hardy, bardzo dziękuję. Od sobotniego późnego wieczora zastanawiam się, czyżby losowaniem na najlepszych sportowców roku 2022 też sterowały PiS-kie układy? Przedziwne wyniki!
avatar
Rządzi premierem
Prezes za sterem,
Zaś ich petentem,
Znanym prezydentem,
Cała ich spółka.

Ot, kółeczka, kółka...

Kto zaś wtedy cierpi?
Ludu biedna pszczółka.
avatar
Pani Emilio, bardzo dziękuję.
avatar
Janko, też się zastanawiam nad tymi wynikami... ale dla mnie to nie wybór "Najlepszego Sportowca Roku", a najwyżej "Najpopularniejszego...".
Powinni zrobić dwa oddzielne konkursy. W tym pierwszym powinni głosować tylko dziennikarze sportowi, trenerzy, sportowcy... a wcię cludzie znający się na tym. Kandydat tez musiałby spełniać określone kryteria - np. jego wyniki na mistrzostwach świata, olimpiadzie, mistrzostwach Europy.
avatar
PiS-kie układy, to bardziej niż pieskie?
avatar
Marianie, dzięki. Jakaś czerwona zaraza nadal się tu panoszy. Dziwne, że robi to z ukrycia, zza węgła, zamiast napisać oficjalny i rzeczowy komentarz w tej sprawie. I jakie toto jest przebiegłe. U nikogo innego też nie napisze komentarza, żeby przypadkiem ktoś się nie domyślił, jakie osoby za tym toto się kryją. Odrobina odwagi nikomu nie zaszkodziła i nie zaszkodzi. A ja uwielbiam czerwony kolor, a szczególnie w połączeniu z czarnym. W przeszłości zawsze nosiłem czarne płaszcze z czerwoną podszewką.
© 2010-2016 by Creative Media