Go to commentsZombie Party
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genreadventure
Formprose
Date added2023-08-21
Linguistic correctness
Text quality
Views192

Zombie Party



Zombie Party odbywa się w ostatnią sobotę każdego miesiąca. Każdy uczestnik musi wcześniej znaleźć swój pusty grób.


O północy zombie wychodzą ze swoich grobów. Następnie: jęcząc, sapiąc i zgrzytając zębami ruszają w poszukiwaniu innych zombie.


Kiedy zombie napotka inne zombie wówczas dochodzi do wzajemnych oblucji ketchupem i innymi substancjami imitujacymi krew. Po czym wędrują razem w poszukiwaniu pozostałych. Wataha zombie powiększa się z czasem, a jęki i sapanie stają się donioślejsze.


Na zombie party najlepiej ubrać się w sklepie z odzieżą używaną, ponieważ ubranie zostanie doszczętnie zniszczone w trakcie zabawy. Najlepsze do tego celu będą: luźne flanelowe koszule, spodnie z materiału, obszerne suknie z falbanami, koszule nocne itp.


Na koniec można się umyć przy pompie i przebrać w ubranie na zmianę.


Party powinno zakończyć się najpóźniej przed świtem.


Celem zabawy jest napotkanie przypadkowych żywych ludzi, których jednak nie należy zjadać, a jedynie próbować im udowodnić, że zombie istnieją naprawdę.


  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Wstrząsające, ale i ciekawe. A z czego mają być spodnie, jak nie z materiału? Przecinki...
avatar
Jasne, że jasne! Ludzie widzą podwójnie nawet za kółkiem!
© 2010-2016 by Creative Media