Go to commentsJak wydupczyć PiS
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genretextbook
Formprose
Date added2023-09-02
Linguistic correctness
Text quality
Views327







*****                                                                  Uwaga!!!


***                                          Szatan udziela instrukcji w trybie wyborczym:


*****                                      Jak wydupczyć PiS, ordynację wyborczą i PKW

***                                                                    albo

*****                                               Jak wyjebać D`Hondta w powietrze




Szatan proponuje wszystkim nienawistnikom antypisowskim pozamiatanie najbliższych wyborów parlamentarnych i obalenie PiSu przy pomocy matematyki. Podaje (szatan) sposób na wygranie opozycji w najbliższych wyborach.


Wstęp


System D`Hondta zostanie wykorzystany przez PiS jako narzędzie do wygrania wyborów. Otóż wyliczenia oparte na tym systemie powodują, że głosy obywateli nie są równe w ujęciu calościowym. Przykładowo głos oddany w Warszawie waży dwa razy mniej niż w Wólkach Pisowskich. Dodatkowo PiS przekombinował okręgi wyborcze tak, żeby uzyskać wynik wyższy, niż dopuszcza matematyka.


Nie ma takiej potrzeby, żeby Tusk miał pół miliona głosów, a Trzaskowski trzysta pięćdziesiąt tysięcy. Wystarczy, że będą mieli po sto pięćdziesiąt tysięcy. Reszta ich wyborców zgodnie z ordynacją wyborczą i konstytucją RP ma prawo głosować w innych okręgach wyborczych. Wystarczy pobrać zaświadczenie uprawniające do głosowania gdzie indziej.


System szatana


Należy postawić system dla mojego legionu. System internetowy, gdzie wyborca opozycji będzie mógł się zarejestrować, po czym otrzymać informację z lokalizacjami lokali wyborczych w których mógłby oddać głos w celu pokonania D`Hondta. Następnie wyborca potwierdza wybraną lokalizację dla szatana siedzącego w systemie czyli AI, który wszystko przeliczy w celu optymalizacji wyniku wyborczego partii opozycyjnych. W zakładkach, szatan proponuję możliwość zgłoszenia wolnych miejsc w środkach transportu, np. `cztery wolne miejsca w aucie osobowym, mój telefon 666 666 666 (przy okazji jesli ktoś chce skorzystać z promocji w Biedronce, wypróbuj niedowiarku). I pomagać sobie, żeby się nie porobiły korki w czasie wyborów!


Szatan proponuje postawić system na serwerze w Kanadzie, ponieważ tam są najlepsi specjaliści od pegazusów i silna niechęć do ułomnych demokracji. W każdym razie system musi znajdować się poza zasięgiem panów Kamińskiego i Wąsika.


Szatan proponuje postawić `firewalla` przeciwko trolom pisowskim i śladowej ilości wyborców PiSu, którzy chcieliby namieszać w głowie AI. Otóż, przed rejestracją system powinien zażądać numer pesel i potwierdzenie, że jesteś za:


1. Delegalizacją PiS.

2. Wypowiedzeniem konkordatu.

3. Świeckim państwem.


Szatan proponuje zamieścić informację, że w razie wygranych wyborów PiSu zostanie upubliczniona lista osób opowiadających się za delegalizacją PiS. To powinno sprowadzić ewentualnych sabotażystów do poziomu błędu statystycznego.


Według szatańskich obliczeń wystarczy kilkaset tysięcy legionistów, żeby wydudkać D`Honta, postawienie systemu jest jeszcze prostsze.


Wyobraźcie sobie tę sytuację: Polacy wydymali D`Hondta! Już nikt na świecie nie powiedziałby więcej `głupie polaczki`. Naród mimo swej całej ułomości odzyskałby szacunek dzięki stosunkowo niewielkiej grupie obywateli. To jest do zrobienia! Oto kuszenie szatana: spróbujcie tego, a nikt wam już nie będzie urągał.

  Contents of volume
Comments (18)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Niech Gliński wygra w Warszawie z Tuskiem, ale niech Giertych dostanie się z ostatniego miejsca w Świętokrzyskim, a przyrzekam, że będzie szefem komisji śledczej na miarę Lucyfera.
avatar
Naga jak ją p. Bóg stworzył matematyka w Polsce

- od dziesięcioleci zapomniana przez nasz MEN elementarna dyscyplina wiedzy /której boimy się jak diabeł święconej wody/ -

d z i s i a j jest taka:

- 8 milionów Polaków to emeryci i renciści;

- 7 milionów to dzieci w wieku 1 - 17 lat;

- cała reszta - to pełnosprawni dorośli w wieku produkcyjnym;

z czego

- 1,9 miliona to samotne matki;

- 80 TYSIĘCY to osadzeni w zakładach penitencjarnych

__________________________

I

UWAGA! WISIENKA NA TYM TORCIE

/szacunkowe dane/

- 5 MILIONÓW /dorosłych/ Polaków boryka się z wszelkiej maści różnymi uzależnieniami

Jakie - w tej katastrofalnej sytuacji demograficznej - będą wybory Polaków, łatwo chyba przewidzieć.

Jako naród

W Y M I E R A M Y
avatar
"Nazywam się Milijon – bo za miliony kocham i cierpię katusze"
..
Legion - Twoje mocno skomplikowane wywody nigdy nie "trafią pod strzechy" (umysły ludzkie) - a tym bardziej zostaną wdrożone Twoje rady.
Jako przedstawiciel mocy (piekielnych?), mógłbyś się bardziej postarać ..
avatar
Na pytanie tytułowe odpowiadam: żeby Polacy odzyskali poczucie sprawczości we własnym życiu oraz we własnym kraju, trzeba im płacić za ich pracę dokładnie tyle, ile za taką pracę płacą w Londynie.
avatar
Wiesz co, diabełku z zardzewiałej kasetki wystarczy, że:

Sancte Míchaël archángele
Defénde nos in prǽlio
Contra nequítiam et insídias diáboli esto præsídium
Ímperet illi Deus, súpplices deprecámur
Tuque princeps milítiæ cœlestis
Sátanam aliósque spíritus malignos
Qui ad perditiónem animárum pervagántur in mundo
Divína virtúte in inférnum detrúde

i wtedy ta cała twoja arytmetyka zmieści się pod twoim chwostem, o ile nie nabawiłeś się uprzednio jakichś guzków krwawnicowych.
Bo nawet sam Hetman Niebiańskich Wojsk nie zamieni ciebie w plamę siarkowodorowej mazi, ponieważ wcześniej sam ze siebie wyparujesz.

Gdyby nie tzw. oceny przedmówców, to dałabym ci ze swoją "skalą" laicki spokój. Wszak befana nie byłaby sobą, gdyby nie włożyła patyka do skupiska szerszeni :)))
avatar
Widzę, że bez szału...

Emilia bezradnie rozkłada ręce nad narodem, ale przecież jest lepiej jak było. Chociaż "lepiej" to też pojęcie względne. Po prostu jedni uważają , że jest źle, a inni , że tak dobrze jeszcze nie było (patrz sondy Federa).


Dobromirze, że bym ja wiedział jak jest bardziej to bym się postarał.


Belino, żeby płace w Polsce były takie jak w Londynie to Tusk musiałby zostać zbawicielem, a Balcerowicz Komisarzem Finansowym Polski na 20 lat.


Befano, Ty lepiej nad Tuskiem odprawiaj. Zobacz jak on kopytami wierzga, jak snopy iskier spod tych kopyt podpalają publikę. Spróbuj tej piekielnej retoryki, która się opiera na prostej logice, a będzie uzdrowiona dusza Twoja.I przestaniesz obrażać ludzki rozum średniowiecznymi zaklęciami spisanymi przez naćpanych głąbów.
avatar
Przy całej tej bijącej na trwogę statystyce

jeżeli dodamy jeszcze i to, że

T E R A Z w unijnej dotowanej miliardami Polsce

r o ś n i e umieralność noworodków (w 2021 r. zmarło u nas 1.600 niemowląt),
już co 4. uczeń w Polsce ma problemy psychiatryczne,
co 2. cierpi na nadwagę,
co 3. ma kłopoty ze wzrokiem,
co 2. ma wady postawy etc., etc.

TO JAKI BĘDZIE TEN NASZ NARÓD W 2030 R.

??

My-starzy odejdziemy już jutro "za rzekę /Styks/ w cień drzew",

ale j a k a Polska czeka nasze zapomniane przez kolejne rządy dzieci

?!

Bo co to jest to 800plus
plus darmowe leki
plus darmowy laptop w 4. klasie,

SKORO PEDIATRIA W POLSCE NIE WIE, CZYM JEST PROFILAKTYKA

??
avatar
Przez całe dziesięciolecia żadna władza w Polsce nie wypracowała ż a d n e j strategii rzeczywistej poprawy stanu zdrowia /psychicznego i fizycznego/ własnego narodu.

Miliony (??) pracujących w systemie 24/24 aptek na każdej dosłownie ulicy i sprzedaż leków on-line W NICZYM NIE POPRAWIŁY kondycji Polaków! Ile jest w Polsce klubów fitness pod chmurką i pod dachem?! Ile tysięcy kilometrów ścieżek rowerowych?! Orlików takich, siakich i owakich?? Przecież wszystko to

- CAŁA TA KORONKOWA ALGEBRA -

wcale kompletnie nie przekłada się na dzietność polskich ojców i matek

i stan zdrowia Polaków
avatar
Pytanie tytułowe należy sformułować całkiem inaczej:


JAK RATOWAĆ POLAKÓW?

Belino ma rację. Recepta jest jedna:

wystarczy przestać ich okradać z owoców ich pracy, a wtedy sami już zadbają o siebie
avatar
Nowoczesne myślenie kategoriami zysku i straty musi obejmować także całą sferę krajowej ekonomii - w tym rozciągniętej na dziesięciolecia gospodarki zasobami ludzkimi. Co dla państwa - personifikowanego z aktualną władzą - jest bardziej opłacalne: coraz pojemniejszy wózek ze starcami i inwalidami... czy taki sam wózek pełen zdrowych dzieci?
avatar
W związku z argumentami, które pojawiły w komentarzach, a także sugestiami, że w gdyby w Polsce było tak, jak np. w Londynie, dodam jeszcze coś od siebie. Otóż w Polsce nigdy nie będzie jak w Londynie, Szwecji czy Japonii (jak sugerują wybitni przedstawiciele PiSuaru w mainstreamowej telewizji. Weźmy, choćby tę ostatnią (Japonię), gdzie po katastrofie w Fukushimie zgłosiło się tysiące blisko stuletnich emerytów do usuwania skutków skażenia radioaktywnego. Bez lęku i bez wątpliwości. A teraz wyobraźcie sobie polskich emerytów, którzy sposobią się już do życia wiecznego w przyszłym, lepszym świecie, a jednocześnie srają po goleniach przed szatanem i kurczowo trzymają się tych ostatnich, czesto beznadziejnych kropel życia doczesnego. Mało tego! Za kilka srebrników głosują na ludzi, którzy odbierają młodym ludziom wszelkie chęci do życia w ich ojczyźnie. Niechcą się tu rozmnażać, nie chcą tu pracować, ani żyć. Polska stała się poczekalnią do raju, heheheh heheh. No...
avatar
Dobrze przecież rozumiemy, że Polska nie może być ani drugą Japonią, ani kolejną Anglią. To właśnie z tego powodu te wszystkie marne ochłapy (ta w sercu UE jałmużna!) dla naszych polskich dzieci i dla starców sprawią, że PiS po raz trzeci te wybory wygra. Obym się mylił!
avatar
Dobrze. Już tam w mendiach przebąkują coś o turystyce wyborczej. Dlatego będę dalej wodził gorszy sort na pokuszenie i grał na nerwach cebulakom.
avatar
Do czuwających nad czystością języka ojczystego na tym portalu, do bezwiednie komentujących, do odpowiedzialnych tu za cenzurę,

Co oznacza słowo "wydubczyć"?
avatar
Taki duży chłopiec i nie wie co to "wydupczyć"? hahahahaha

Ale jeśli puryści nie ogarniają metafor podam kilka synonimów. Słownikowych i przaśnych:

wykiwać
oszwabić
wycyckać
wydmuchać
wydymać
przewalić
avatar
Nie kierowałem pytania do kogoś, komu się wydaje więcej niż przewiduje norma.
avatar
Normy to ja, sobie sam ustalam, żeby była jasność.

Ale, też dla jasności: pod moimi tekstami można kierować pytania nawet do Pana Boga Wszechmogącego. Ja, nikomu nie zabraniam, nikogo nie blokuje i nawet minusa to stawiam od wielkiego dzwonu.

Na koniec dodam, że bardzo spodobało mi się określenie "bezwiednie komentujących". Jak dla mnie to prawdziwa perełka. BEZWIEDNIE KOMENTUJĄCY. To jest tak zajebiste, że kto wie, czy nie przywalę eseja o bezwiednie komentujących w sieci... Bóg Zapłać!
avatar
Pomysł dobry, oby skuteczny.
© 2010-2016 by Creative Media