Go to commentsAfera czy aferka wizowa?
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formprose
Date added2023-09-23
Linguistic correctness
Text quality
Views250

Kaczyński mówi, że nawet nie aferka. Oficjalnie niecałe trzysta wiz, ale opozycja mówi, że dwieście, a czasem, że trzysta tysięcy. Szatan jest niewierzący, więc nie biorę na wiarę żadnej z opcji. Widziałem dziesiątki spotów reklamujących polskie wizy na Tik Toku i w innch miejscach. Wielu internetowych reklamodawców to Muslimy, a niektórzy to chyba Żydzi, bo napierdalają po aramejsku. Natomiast wiem jedno: prawda wkrótce wyjdzie na jaw. Cały świat jest pełen reklam polskich wiz, ale to o niczym nie świadczy, bo reklamować można sobie nawet gówno i choćby dla polewy. Ważne jest ile tych wiz udano w Ugandzie, Bangladeszu, Kenii, Zairze, Sudanie Południowym i Północnym, Indii, w Mińsku, a może i w Mongolii. Jak trzysta to dziwię się, że ktoś zauważył, że ten świat taki szczelny jest. Trzysta wiz na dwa czy trzy miliony to jest błąd statystyczny. Nie mam do PiSu pretensji o aferkę wizową, bo te trzysta lewych wiz to drobny przekręt jak ten z okradaniem kontenerów PCK. Drobnica. Na zdrowie wyborcom PiSu!


Ale jeśli to było choć sto tysięcy wiz to PiS wykopał właśnie zbiorową mogiłę Polski. Ciężko sobie wyobrazić, że tak masowego przerzutowego nie dostrzegłyby islamskie organizacje terrorystyczne, aby wysłać swoich wilków w świat na polskich papierach. Te organizacje mają wystarczająco dużo pieniędzy by skupować polskie wizy hurtowo. Jeśli gdzieś tam w świecie, bez znaczenia jak daleko od polskich granic dojdzie do ataku terrorystycznego, a służby schwytają terrorystów i się okaże, że mieli polskie wizy...  niech Matka Boża ma w opiece całe to plemię żmijowe, bo świat to już mieć nie będzie.


Może nawet nie trzeba rysować najgorszych sceniariuszy... Może wystarczy, że w niemieckich, francuskich i amerykańskich mediach będą trąbić o nielegalnych imigrantach na polskich papierach? Społeczeństwa się oburzą na polskie cwaniactwo i hientyzm. Bardzo się oburzą. A, jak społeczeństwo oburzone to rząd musi podjąć jakieś działania. To może być lawina, jak ta, przed II rozbiorem Polski po spaleniu czarownic. Podobno fortuna kołem się toczy, to może historia tej nieszczęsnej Ziemi też?


Na koniec jeszcze raz powtórzę: jeśli to aferka wizowa - na zdrowie umiłowani w PiS, akolici! Ale jeśli to afera wizowa... wszyscy z tym obywatelstwem pójdziecie na krzyż.

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Otóż to, właśnie ..
avatar
Nie afera,
A aferka?!

Zerka Biuro
I NIK zerka.

Niezły dymek!
Dymek jak cholerka!
avatar
Tylko skończony dureń myśli, że wszystko - łącznie z trupami w każdej szafie - da się przy pomocy "swoich ludzi" przed światem zataić. Nie da się! Jak nie dziś to jutro "ex fructibus eorum cognoscetis eos"!
avatar
Wydawać, by się mogło, że po umoczonych poprzednikach będzie lepiej, aż tu nagle taka afera. Ciekawe kto kogo posadzi?
avatar
No i stało się. Już Niemcy przygotowują się do zamknięcia granicy z Polską i Czechami.
avatar
Ugandyjczycy, którzy zapłacili za wizę do Polski, ale jej nie otrzymali, protestują przed polskim konsulatem w Kampali — informuje TVN. Sprawą wydawania wiz dla mieszkańców państw afrykańskich zainteresowało się CBA. Pod lupą jest polska ambasada w stolicy Kenii, Nairobi.

"Sprzedałem ziemię, by dostać się do Polski"
© 2010-2016 by Creative Media