Go to commentsCzas apokalipsy
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2023-10-16
Linguistic correctness
Text quality
Views214

Pozdrawiam wszystkich turystów wyborczych, którzy tak, jak ja, najechali wioski kościelne by podnieść frekwencję wyborczą w znudzonych polityką okręgach.


Pozdrawiam młodych, którzy do tej pory (2:20) stoją w kolejkach przed lokalami wyborczymi by oddać głos. Wszyscy wyposażeni w smartfony i wiedzę jak kształtują się wyniki wyborów.


Pozdrawiam wszystkich, którzy tak, jak ja, zażądali usunięcia z pakietu wyborczego pisowskiego quizu i dokonania adnotacji w spisie wyborczym.


Jeśli PiS nie odda władzy, niech rządzi nadal! Opozycja niech składa projekty ustaw zaczynając od ustawy dopuszczającej aborcję do 12 tygodnia na życzenie i niech je przegłosowuje. Niech na każdym posiedzeniu sejmu składa wniosek o wotum nieufności wobec poszczególnych członków RM i niech rezygnuje z debaty nad wnioskiem, by skrócić czas do głosowaniu nad wotum. Niech składa wnioski o uchylenie immunitetu poszczególnym posłom PiSu i niech je przegłosowuje. Służby są już tylko teoretycznie w rękach PiSu. Przełożeni nie mają już władzy nad podwładnymi, ponieważ PiS utracił moc sprawczą. Ale wojna jest nieunikniona.


Najpóźniej na gwiazdkę rozpocznie się depisizacja Polski. Ponieważ w czasie rządów PiSu wielokrotnie tłumaczono różne świństwa `czynieniem dobra`, diabeł udziela wszelkich błogosławieństw dla metod, które zastosuje Tusk. W myśl pisowskiej zasady: ` cel uświęca środki`.



Przeżyłem dziś dramatyczne chwile w kabinie podczas skreślania kandydata do senatu. Słabo mi się zrobiło, kiedy ujrzałem nazwiska kandydatów:


Jan Maria Jackowski.

Gabriel Janowski

PiS.


Taki miałem wybór. Przez chwilę myślalem, że wylewu dostałem i nawet przeklinałem turystykę wyborczą. Niech ją chuj! Nie wiem, czy to jakieś niedopatrzenie Tuska, czy co to jest? Myślałem, że szlag mnie trafi. Potem, że jak oddam głos nieważny to będzie na korzyść... PiS. Chryste...


Gratuluję panu senatorowi Janowi Marii Jackowskiemu, który złapał diabła w pułapkę i dostał jego głos!


  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Legionie, i stało się to, o czym marzy;iśmy. Nareszcie!
avatar
.. co Ci powiem, to Ci powiem - ale Ci powiem .. brawo Ty!!!
avatar
Nie wiem z czego można się cieszyć. To chyba tylko elektorat wyborczy POkurczy umie siebie okłamać.
Po raz trzeci z rzędu naród wybrał PiS i nieważne czy to wieś się przyczyniła, czy miasto, pełne chamstwa ze strony ludzi kultury i innych słoików warszawskich.
Kryśka Janda nadal będzie chodzić z kupą na głowie, bo jak sama stwierdziła, że czuje się, jakby "ktoś nasrał jej na głowie" a kupa trzyma się jej dosyć dobrze i nawet potrząsanie głową nie usunie tej kupy z głowy. Dostała na swoje teatry 3 mln subwencji a chciała 5.
Jak tu z taką kupą latać? Nie "cieszta" się zawczasu, bo niedźwiedź jeszcze w lesie. PiS stworzy rząd, a Prezydent może zawsze POkurczy trzymać w cuglach.
O nic mi nie chodzi tak bardzo i niczego bardziej nie pragnę, tylko ujrzeć trzecią władzę państwa - czyli Grodzkiego - w więzieniu za łapówki i korupcję.
No, to się Niemcy "ucieszą", że ich podnóżek nie będzie premierem i trzeba zmierzyć się z reperacjami za wojnę.
Legion. weź mi wytłumacz z czego tak się cieszysz i skąd taka radość? Koalicja antypis pozabija się w sejmie, bo ich programy wykluczają wzajemną zgodę.
Przecież to totalna porażka opozycji składającej się z tylu partii przeciwko jednej. Kleryk Hołownia wyprysnął, jak Tymiński z Paragwaju i taki będzie jego koniec i jego "zaprzyjaźniony" medyk, który przewodzi rolnikom i wsi... haha przecież to się na wstępie wyklucza, bo wieś jest za PiSem. Jak może lekarz przewodzić partii rolników a przy tym tak zacięcie oklaskiwać Jażdżewskiego? To przecież chore i niezgodne z rzeczywistością. Doprawdy nie wiem, Legion, z czego tu się cieszyć? Jedna partia zgarnęła prawie pół elektoratu! Nie głosowałeś na "quiz" referendalny? To przecież najgłupsze, co świadomy obywatel może zrobić dla swojego państwa. Krótkowzroczność, głupota i antypolskość.
avatar
Jedna trzecia narodu - w kontrze do tego marodu dwóch trzecich - i to ma być jakaś siła? Po ośmiu latach na chama wdzięczenia się, przymilania i łaszenia do samotnych matek, do 60 plus, do szkolnej z wyprawką młodzieży - i po dwóch kadencjach za miskę soczewicy kupowania głosów elektoratu?! Co to za sukces!
avatar
Dziękuję Teodorzę, że mnie wyręczyłeś. Tylko dlaczego byłeś taki łagodny?
avatar
Jeżeli 25% dorosłych Polaków

= co 4. Polak =

NIE BRAŁO udziału w wyborach 2023, to

1/3 głosów popierających Prawo i Sprawiedliwość

per saldo matematycznie przekłada się na 1/4 narodowego dla nich poparcia.

Cała reszta

TRZY CZWARTE

75% c a ł e g o narodu

- nie tylko wyborców! - 3/4 wszystkich Polaków, w tym Polonusów rozsianych od Australii po W-py Owcze

- po 8 latach szarogęszenia się lepszej zmiany -

pokazało w wyborach temu jakżeż szczodremu rozdawcy jałmużny /PiS-owi/ c z e r w o n ą kartkę.

Polacy są walecznym, pracowitym i mądrym narodem. Rozróżniamy prawo i sprawiedliwość od publicznego na pokaz nieustannego mizdrzenia się,

bezprawia - i niesprawiedliwości
© 2010-2016 by Creative Media