Go to commentsTrędowaty Kolos
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrehumor / grotesque
Formprose
Date added2023-10-20
Linguistic correctness
Text quality
Views174

Potęga nad potęgami! Chwała na wysokości w domenie Pyrrusa. Trędowaty kolos składa szydercze propozycje za pomocą mediów. Teka premiera dla Kosiniaka. Dobre posady dla całego PSL. Bierzcie razem z trądem! Przyjmijcie trąd! Wzywa Czarnek. Basia i Rysiek. Przyjmijcie ten trąd!


Trędowaty kolos pływa jak Riddick Bowe w walce z Andrzejem Gołotą. Ucapił się prezydenta. On też przyjmie ten trąd! Trędowaty kolos odda wszystko: Orlen, PKO, PGNiG, premiera, marszałka sejmu, ministra Obrony Narodowej, Spraw Zagranicznych, Finansów, Edukacji. Wszystko, prócz Kultury. Bierzcie wszystko z tym trądem. Będziecie rządzić Polską! Z trądem.


  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Kupczenie na całego. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem.
avatar
No popatrz, popatrz: "Bierzcie wszystko, wszystko wasze!"
Za późno, lokaje i poddupni. Polska wyjdzie na prostą, a wy - krzywi - wypadacie na zakręcie historii poza nawias naszego życia.
avatar
Niezwykle ciekawe propozycje, ale nawet obrotowy kiedyś PSL już się na nie nie nabierze.
avatar
- co do PSL-u .. nie byłbym taki pewien po upływie jakiegoś czasu - czemu dałem wyraz w tytule "a kysz!!" nieco powyżej ..
© 2010-2016 by Creative Media