Go to commentsUbaw po pachy
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2023-10-30
Linguistic correctness
Text quality
Views194












Marszałek Teplecki raczył się wypowiedzieć w kwestii wyborów. Stwierdził, że wynik wyborów jest taki, jaki jest, bo młodzi potraktowali wybory jak ubaw po pachy. Nie dońca się zgadzam: ubaw po pachy jeszcze się nie zaczął.


Zrożnicowane są reakcje elektoratu PiSu na wynik wyborczy. Jest euforia, że PiS wygrał wybory. Jest pewność, że Kaczyński będzie rządził. Forever. Jest świadomość, że PiS już rządził nie będzie. Jest strach przed kategoryzacją lub sortowaniem - jak woli Kaczyński. Wyraźnie widać, że spora część wyborców PiSu nie uznaje matematyki. Nie uznaje niczego poza zbiorem, w którym sama się znalazła: `my głosowalim na PiS i ma być PiS`. Hahaha buhahahahahah! Ten zbiór nazywa się Zombie. Będą gryźli. Dawniej to bezpańskie psy gryzły ludzi. Na schodach przy chałupach zawsze stał kij i kiedy ktoś wyprawiał się poza obejście to brał ze sobą ten kij, żeby się opędzać od bezpańskich psów. Bezpańskich - to kluczowe słowo. Zombie też za chwilę będą bezpańskie. Będzie się działo. Bestiality!


Najpierw będzie rejtanizm. Nie przejdziesz! Nie przejdziesz! Będą wrzeszczeć jak ten dziad z długą brodą i lachą - do Saurona. Straż marszałkowska będzie miała pełne ręce roboty. Ufam, że personel z kaftanami bezpieczeństwa także będzie pełnił dyżury ze strażą marszałkowską. Będą proszki i zastrzyki. Będą omdlenia. Potem dopiero się zacznie...


Legion rakarzy nie gorszych ode mnie zdziera kopytami czasoprzestrzeń. Nie mogą się doczekać. Korowód Judaszy czeka w kolejce po koronę. Najbliżsi współpracownicy i sługi będą obciążać swoich przełożonych, żeby nie wyjść na skończonych frajerów i idiotów. Po prostu. Ludzie z przetrąconymi kręgosłupami wijący się u stóp swoich mocodawców nie mają żadnych zasad. Żadnych zobowiązań. Tak naprawdę chodziło tylko o pieniądze. Ubaw po pachy. Bestiality!


Nie lękajcie się!


Nie będzie przymusowych aborcji!

Mężczyźni hetero nie będą zmuszani do oralu z gejami!

Nie będą zamykane kościoły, chyba że w przypadku licytacji!

Nie będzie przymusowej eutanazji po 75 roku życia!


ale reszta będzie! Och, tak! Bestiality of Legion!


... masturbacja, tabletki poronne, tęczowe piątki, Gender, Halloween i Tusk.





  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Chyba tak będzie.
avatar
Oby jak najszybciej tak było.
avatar
Wreszcie stanie się. Znaczy staniemy we współczesnej Europie nie tylko fizycznie, ale i mentalnie.

PS. Legionie, w oryginale w 3. wersie popraw literówkę "nie dońca".
avatar
Na PiS głosowało 26% wyborców. Na koalicję KO 21%. Razem nie zdobyli nawet połowy głosów. To nawet nie jest połowa wszystkich. A obydwoje drą się: wygraliśmy.
Jest taka piosenka - RUTA jej chyba nie gra:
Wygrali, wygrali ojczyznę panowie
Wygrali orczykiem po głowie
Na gardziołku siędziem
Flaczki wydobędziem
To z czasów tzw. rabacji galicyjskiej.
avatar
Kto by nie wygrał,
Jeszcze Polska nie zginęła!
avatar
I tak się kolebie
Nasza stara krypa:
Raz ode mnie,
Raz od ciebie...
A co w niebie
Czeka? Stypa!
© 2010-2016 by Creative Media