Go to commentsTusk Wielki Odnowiciel
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2023-12-17
Linguistic correctness
Text quality
Views221


Zweryfikowany przez osiem długich lat rządów PiSu. Przy użyciu wszelkich narzędzi, jakie mieli do dyspozycji polityczni oponenci z PiS. A, mieli wszystko - cały aparat państwowy do dyspozycji z super prokuratorem generalnym i super koordynatorem służb specjalnych. Premier Donald Tusk jest czysty. Jest kryształowy. Nieskazitelny. Mimo wieloletniego sprawowania władzy nie dał się złapać na niczym. Nie popełnił żadnego błędu, który by mógł go pogrążyć. Mimo usilnych starań o których opinia publiczna niebawem powszechnie się dowie, nie udało się nawet wplątać Tuska w jakąkolwiek mistyfikację, jak Sawicką, czy Giertycha. Nie udało się nawet wykręcić żadnej afery obyczajowej. Ani Tuskowi, ani jego rodzinie. Oprócz dziadka z Wermachtu. Jedynymi dowodami świadczącymi przeciwko Tuskowi są zdjęcia z Putinem na molo z oficjalnego spotkania i rudy kolor włosów. To wszystko, co Kaczyński zgromadził przeciwko Tuskowi: zdjęcia z Putinem i rude włosy.


Takiego Lacha nie było w Polsce od 1683 roku, żeby jego, tak pożądano w całej Europie. Kto ma oczy, ten widział Tuska na salonach w Brukseli.  Chapeau bas! Donald Tusk! Ostatnia nadzieja Europy! Tlen! Oto ten, który obalil polskiego Golema i dał światu przyklad: `Jak obalać mamy`!


Ale, można i tak:


Pojechał rudy skur... tamoj, hajlować dla Andżeli. Z obcymi się wyściskał, aż mu wszystkie żyły na wierzch powychodziły. Dla tych paru srebrników... Wszystko im obiecał za unijne centy. Ale, wrogowie ojczyzny naszej umiłowanej też mu obiecali, a jakże! Dostanie srebrniaki, dostanie... w pakiecie z LGBT, aborcją i Gender! I, na chuj to komu? Toć żaden Polak prawdziwy, ani Polka prawdziwa, ni centa z tych wirtualnych miliardów nie ujrzą! Ni chuja! Ani centa! Wszystko pójdzie na wiatraki do mielenia naszych polskich ptaszków! Wróbli, jaskółek, sikorek, orłów i sokolów! Turbulencje powietrza zniszczą zdrowie mieszkańców Podlasia i wyniszczą galicyjskich chłopów. Wywłaszczą ich! Wygnają na gołoborze! Ani centa nie ugryzie prawy i sprawiedliwy! Ani centa! Bo już ich tamoj nie ma, gdzie trzeba! Oloaboga! Panie! Na chuj to wszystko? Na chuj? Na chuj, tyn rudy, prostym ludziom?

  Contents of volume
Comments (24)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Za całokształt językowych sztuczek, może tak jak Bolkowi, wręczy ci różaniec na urodziny.
avatar
Co Ci powiem, to Ci powiem, ale Ci powiem ..
Na tym portalu jesteś Waszmość niezastąpionym!!!
Zapomniałeś jeno wspomnieć o niejakim Rydzyku, że i on - bidula - nie ujrzy ni eurocenta ..
avatar
Bardzo dziękuję Gruszka za przeczytanie. Rozumiem pewien rodzaj dysonansu, ale zawsze możesz zapamiętać tylko tę część tekstu, która odpowiada Twoim przekonaniom, a drugiej zapomnieć.

A, te różańce sobie daruj, bo i tak by nie starczyło dla wszystkich - jest mnie wielu. Legion. Rozejrzyj się tylko.
avatar
Całość nadaje się tylko do zapomnienia, niczym kiepski wic. :))
avatar
A różańce niech wszystkim Wam podaruje, byście hojność pana poznali;) za zasługi się należy!
avatar
gruszka ..
.. hojnością pana - w Twoim rozumieniu - pogardzam, bowiem dla Ciebie jedynym panem jest Zbawca - Naszczalnik - Kaczyński
avatar
Bronmus, musbron, z tobą nie gadam i liczę na wzajemność. Rozumiesz, nie interesują mnie twoje ględzenia. Pa!
avatar
- mnie twoje tak ..! bowiem jako wierzbowa gruszka jesteś owocem prac Miczurina / Kaczyńskiego na żywym organizmie homo sapiens ..
avatar
Czy Tobie bronmus musbron trzeba napisać "spadaj", czy tego słowa też nie rozumiesz. Idź spać;)
avatar
- jako do samego ogryzka przegniły owoc eksperymentu PiSmatołków winnaś już dawno zaliczyć glebę - czego ci życzę i .. żegnam :-(((
avatar
No Legionie, oto twoje światłe legiony! Brawo! Gratuluję;)))
avatar
Gruszka, jesteś niemożliwa! Ja tu jestem od przeciągania kijem po prętach klatki!
avatar
A ty w klatce siedzisz?
Baw się dobrze. ;)
avatar
Nie, ja tylko przeciągam po prętach tych klatek, w których siedzą urzeczeni. Na własne życzenie siedzą. Może z potrzeby serca, może z naiwności, może z potrzeby wiary w imaginację. Nie rozstrzygam tutaj.
avatar
A ja myślę że odwracasz właśnie uwagę od wątku poziomu swoich legionistów;)
avatar
Dobrze. Ogłoszę decymację jak wykończą Golema. Pasuje?
avatar
Polityka jest sztuką zespołowego ogrywania przeciwników tak, by wygrać w s z y s t k o. Nie ma większego biznesu!

To inny

/krwawym kosztem narodu/

rodzaj prostytucji,

w której za naprawdę gruuuube pieniądze i lukratywne stołki

sprzedasz matkę,
sprzedasz żonę,
sprzedasz dzieci,
sprzedasz brata,
sprzedasz ojcowiznę

i samego siebie

Jak to /także z myślą o sobie/ sto lat z kawałem powiedział nasz wielki Wielki Marszałek i Wódz Naczelny..?

"Naród jest wspaniały, tylko ludzie kurwy."

??

Polityka - to brudna dziewka spod latarni, której deklaracje, obietnice i inne gwarancje możesz sobie darować
avatar
Ocenianie /w wypowiedziach krytycznoliterackich/ wierzeń, intencji, myśli, zamierzeń, sympatii, poglądów itp.

Autora

jest kompletnym


N I E P O R O Z U M I E N I E M
avatar
Dlaczego?

BO NIE JESTEŚ TEGO AUTORA SYJAMSKIM BLIŹNIAKIEM??
avatar
W świecie sztuki /w tym sztuki słowa/ Autor,

choćby stanął przed nami, jakim Go p. Bóg stworzył,

jest poza wszelkim zasięgiem naszej o nim wiedzy

i wyobraźni
avatar
Tytuł tekstu wyraźnie nawiązuje do postaci księcia wielkopolskiego Kazimierza Wielkiego Odnowiciela (1016 - 1058), syna Mieszka II i Niemki Rychezy,

tego, który po śmierci ojca w obawie o własne życie uciekł do rodziny w Niemczech, gdzie znalazł schronienie, a po powrocie do Poznania w swej polityce zagranicznej wżenił się w ruski ród Jarosława Mądrego i oparł na sojuszu z Rusią Kijowską. Po śmierci pierwszej żony wziął ślub z córką Wołodimira I Wielikogo. Bolesław II Szczodry i Władysław Herman byli ich synami.

To o Kazimierzu Odnowicielu mowa: "zastał Polskę drewnianą, a zostawił murowaną"
avatar
Świetna laurka. Trochę gorzej z interpunkcją. Nie będę wymieniał, bowiem niczym to nie skutkuje.
avatar
Co do Tuska przynajmniej jednego można być pewnym: nieprzerwanej strugi potężnych dotacji z Brukseli.
avatar
A upolityczniony przez Ziobrę sąd skazuje Kamińskiego i Wąsika na bezwzględne więzienie. Kolega kolegę. Nie doszukujmy się tu racjonalności i logiki, bo tu grają jakieś dziwne emocje.
A że maściuch chodzi wolno i bez zarzutów to może znaczyć, że ma szeroki parasol ochronny.
Ukradł mi pieniądze z OFE, więc to złodziej, a nie żaden heros.
© 2010-2016 by Creative Media