Go to commentsDonald Legion
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formprose
Date added2023-12-26
Linguistic correctness
Text quality
Views124

Guten abend! Polen ist frei! Kartoffeln kaput! Das ist ende. Schluss. Fertig. Fur Deutschland! Wilkommen alle polnische leute! Entschuldigung. Meine deutsch noch ist scheiss! Danke schon Markela und Helmut! Helga auch!


Rozumiem, że większość rodaków to wciąż analfabeci, więc powiem jeszcze raz, tak, żeby każdy zrozumial:


Witajcie mordy! Wróciłem i Polska też wraca! Kartofel gnije. Śmierdzi. Już żadne łęty na nim nie wyrosną! Witam wszystkich agentów, zdrajców, Żydów, dewiantów oraz Polki i Polaków. Pozdrowienia od Mozarta, Bacha i Wagnera.






Święta Bożego narodzenia dobiegają końca, więc i Donald Legion wraca do normy. Moja cierpliwość też już się kończy. Czas brać się do roboty. Obiecałem wam wszystkim, że będę się brał, ale wy też się bierzcie, bo skończyły się pieniądze za oglądanie telewizji i czytanie pasków. W ogóle paski się skończyły i teraz trzeba będzie zacząć myśleć, żeby zarobić na życie. Czasy są dynamiczne i jeśli ktoś nie będzie czegoś rozumiał, ten niech pyta wnuki, bo bardzo często jest tak, że czyjeś wnuki lepiej rozumieją rzeczywistość w jakiej niespodziewanie znaleźli się ich babcia i dziadek. Wszystkim życzę dużo miłości i wielkich sercu, bo - uwierzcie mi: niektórym będą bardzo potrzebne. Naród zawsze przetrwa, ale jednostka już niekoniecznie.




Drogi Jarku! Mam dla ciebie niespodziankę: zamówiłem otwieracz do sarkofagów. Możesz ripostować bez trybu. Dogadałem się z showmanem, pozwoli ci na wszystko. Możesz się nawet zlać przy mównicy i pokazać suwerenowi jak masz wyjebane.







Wszyscy czujemy ten smród. Przykro mi, że to wypadło na styczeń i życzę nam wszystkim dobrej pogody, bo wszystkie okna będą musiały być otwarte na oścież. Można chodzić w czapce, jak państwo widzicie. Kiedy się siedzi w przeciągu to najlepiej być w czapce.



Dobra, chłopaki tam, czas na was! Panie przodem! Wąsikowa też przodem.




  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Odpozdrawiam w nie tylko w swoim imieniu, ale także milionów innych Polan, nie będących bratankami Orbána i przyjaciółmi Putina ..
3m siem!!
avatar
Wąsikowa przodem... Panów wybiera policja. I to chyba niedługo.
A dlaczego część Bożego Narodzenia napisałeś małą literą. Nie czuję się silny w ortografii niemieckiej, bowiem niemal pół wieku minęło, ale o ile pamiętam, to rzeczowniki w tym języku piszemy wielką literą. A "abend" to rzeczownik.
Zabrakło przecinków przed: w jakiej, jak masz, to najlepiej.
Nie bardzo rozumiem zwrot "wielkich sercu" w tym konkretnym kontekście. Może to literówka? Może czegoś zabrakło?
avatar
No i tak będziemy 3mać, Legionie :D
W Nowy Rok z nadzieją robimy skok :)
© 2010-2016 by Creative Media