Go to commentsCiemno wszędzie, głucho wszędzie
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2024-01-02
Linguistic correctness
Text quality
Views169

Ciemno wszędzie, głucho wszędzie



Wyłączyli. Prawdziwą telewizję polską. No, jest jeszcze Telewizja Republika, TV Trwam i całe mnóstwo internetowych polskich telewizji indywidualnych prowadzonych przez prawdziwych Polaków, ale przecież tu jest Polska i wszystkie telewizje powinny być polskie, prowadzone przez prawdziwych Polaków, a nie obce telewizje dla wesz, gnid, mend i pluskiew (za Jankiem Pietrzakiem).


Sylwestra spędziłem z młodzieżą. Czułem się jak ksiądz na Oazie, ale to była chyba czarna Oaza, a nie taka prawdziwa polska i katolicka Oaza. Obejrzeliśmy kulkadziesiąt nagrań z protestów przed budynkami TVP w całej Polsce. Młodzież tarzała się po podłodze jak opętana, rżała, rzęziła i charczała. Były przypadki kolki śmiechowej jak po dobrej trawie. Zazdrościłem im, bo aż tak mnie to nie śmieszyło, ale przypomniało mi się, jak sam śmiałem się podobnie w szerszym towarzystwie, w czasie seansów z Radiem Maryja pod koniec lat 90-tych. Spokojnie! Nie pod siedzibą w Toruniu, nie pod kościołem. W pokoju akademickim. W odpowiednim towarzystwie mam prawo rżeć ze wszystkiego, tym bardziej, że niektórzy z tych, co też wtedy rżeli, nie tak dawno tańczyli w Toruniu i na Jasnej Górze. Rzeczywistość jest o wiele śmieszniejsza, niż wielu ludziom się wydaje.


Z czego tak się śmiali? Bardzo mi przykro, ale przede wszystkim z największych hitów narodowych: `Żeby Polska była Polską`, `Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz`, czy `Barka`. Może nie tyle z samych przebojów, co z kontekstu: gdzie? jak? przez kogo? I o to chodzi. Do kolki doprowadziła niektórych `Barka` dla Adamczyka, który pozdrawiał zgromadzonych z okna budynku TVP. Papaj Adamczyk Prezes III.


Każda dziedzina ma swoje nazwiska. Dla głupców nic nie znaczą, ale to one tworzą rzeczywistość i zdejmują więzy. Wysłuchałem ich wszystkich. Stało się.


Ciemno wszędzie, głucho wszędzie. Co to będzie? Jak to będzie?


No, to... Resetujemy! Jedziemy!


Ordnung muss sein! Alles fur Polen! Du riechst so gut! Gute reise herr Kaczyński!


Wklej link i kończ!


https://youtu.be/UjICUHKFZMY?t=243


W pełnym świetle objawią wam PiS. Unurzany w błocie i gnoju, które przekroczy wasze najśmielsze wyobrażenia. Wały finansowe, korupcję i podłość przyprawią wszelkim skandalem obyczajowym. Słowo `ABSMAK` pozostanie z wami na zawsze. Prezydent wystąpi w corridzie. W roli głównej. Nim matador go skończy, pikadorzy boleśnie kłuć będą zatrutymi pikami. Wielu połknie własne języki i schowa głowy w piasek. Zapnijcie pasy!








  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Bardzo odważnie, dobitnie, ale jednocześnie niezwykle rzeczowo. Prawdziwa, żywa polszczyzna, mimo że zabrakło dwóch przecinków przed: polskich, prowadzonych, ale za to jeden jest zbędny (przed: tym bardziej).
avatar
Człowiek jest tylko z prochu. To bardzo dobry materiał na nawóz
avatar
Bardzo fajny tekst. Każdy ma prawo do swoich poglądów, dopóki nie zagrażają swoją nachalnością moim. Nigdy nie używałem ośmiu gwiazdek, zostawiając taka retorykę adresatom tych gwiazdek. Po ośmiu latach absencji wróciłem do oglądania publicznej, a nie ośmiogwiazdkowej telewizji, ku chwale Bogu i Najświętszej Panienki.
avatar
Ten gwiaździsty plasterek to odkleiłeś sobie Legionku ze swoich gołych czterech liter? Solidnie poparzyło ci pupę??? Co???
avatar
https://niezalezna.pl/humor/16333-modly-do-wodza
avatar
Befano, a co, Ty masz pareidolię jak patrzysz na gwiazdki? Ja, tam widzę osiem gwiazdek, nic więcej. Na krzyż jak patrzę, to też widzę dwa patyki na krzyż, nic więcej. To moja wina, że ludzie cierpią na pareidolię?
avatar
Chociaż sorki, ja też mam... JA widziałem w oknie Adamczyka i śpiewających jemu barkę, to normalnie papież. Białego dymu tylko było brak. Habemus Papam!
avatar
Jeszcze dodam, że jakby w tym oknie stał ktokolwiek, to nie jest fanem PiSu, to pisowcy by krzyczeli, że profanacja, tak jak Siwiec calował glebę po wylądowaniu samolotem. Papieża mogą naśladować tylko pisowcy, prawda? Bo oni naśladują szczerze, a reszta szyderczo.
avatar
"Żeby Polska była Polską..."

/autor tekstu patriotycznego hymnu członek PZPR, oficer LWP, 3-krotnie żonaty jedynie słuszny Polak Jan Pietrzak, "Kabaret Pod Egidą" 1976 r./

żeby Polska była Polską, trzeba raz na zawsze NA AMEN oddzielić nasze kolejne

/zawsze jedynie słuszne/

zwycięskie partie

od władzy sądowniczej
© 2010-2016 by Creative Media