Go to commentsWulgarne 'powitanie' Mariusza Kamińskiego w areszcie
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2024-01-12
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views170

https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/powitanie-mariusza-kaminskiego-w-areszcie-sluzba-wiezienna-zapowiada-kary/ytfyk0j,79cfc278


Na początek zdradzę tajemnicę poliszynela: osadzeni w swej masie srają na te kary dyscyplinarne.


Nie rozumiem, po co ta polityczna awantura o Macieja W. i Mariusza K. Przecież to nie ma żadnego znaczenia czy prezydent ich ułaskawi, czy nie. Naprawdę. Oni będą mieli za chwilę kolejne zarzuty. Panie, panowie: Wrzosek, Kołodziejczak, Brejza, Giertych, Karnowski, itd... nie odpuszczą. Umówmy się: mają absolutne prawo do satysfakcji. Nie odpuszczą, tak jak i wy byście nie odpuścili.Nie ma żasnych szans na odpuszczenie. Najmniejszych. Współosadzeni też im nie odpuszczą. Nie ma takich kar dyscyplinarnych w pierdlu, które mogłyby ich powstrzymać przed dojeżdżaniem w/w. Taka prawda.


Ten dramat jest nieunikniony, moi kochani. Wszyscy musimy się z tym pogodzić. Poza tym to jest tylko wierzchołek góry lodowej. Żądnych satysfakcji jest wielu, bardzo wielu. Jestem jednych z nich. Przez ostatnie osiem lat zamiast siedzieć na Cyprze i oddychać świeżym powietrzem, siedziałem tu z wami, calkowicie bezproduktywnie, bo PiS mnie przyciął już na początku pierwszej kadencji. Dużo mojego czasu, trudu i hajsu poszło się jebać. Zbyt dużo. Oczywiście odpowiedzialne są konkretne osoby, ale ja, ich tu nie będę wymieniał, żeby potem nikt mnie z czymś tam nie wiązał. Proste, nie? Sprawiedliwość, kurwa mać! Sprawiedliwość!

  Contents of volume
Comments (10)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Tak jest, nareszcie zapanuje prawo i sprawiedliwość.
avatar
Tak jest, Marianie, rzeczywiście zapanowało, ale bezprawie oraz niesprawiedliwość.
Ale komu ja to mówię? Ty chyba wiesz najlepiej jak się trzepało kasę za komuny na tzw. bliskowschodnich kontraktach?!? Stąd twoja euforia.
Dla ciebie może i "prawo", dla mnie WRON-a.
avatar
Wcale się im nie dziwię. Przecież to żelazny elektorat P[adliny] O[rwellowskiej].
avatar
No, a młodzież? Z czego młodzież się cieszy? Przypomnę, że do 25 roku życia PiS cieszy się 2% poparciem. Natomiast do 35 roku - 7%. Przecież oni urodzili się po 1989 roku. Nic nie skorzystali na komunie? Dlaczego się cieszą? Ba, oni nawet nie mają nic do rozliczenia z PiSem, bo jeszcze było dla nich za wcześnie, a nie cierpią PiSu o wiele bardziej, niż pozostałe kategorie wiekowe. Wygląda na to, że ubóstwienie PiSu przychodzi wraz z niedołężnością. O, co tu, kurwa, chodzi? Najpewniej to ruda wrona im najebała we łbach. No, tak. Młodzi nie mają rozumu, bo rozum jest jak wino. Największy na 3 dni przed śmiercią, no nie?
avatar
Zrobili nam igrzyska, a nie porusza się spraw istotnych dla szarego człowieka.
avatar
Przed PiSem była neo Solidarność [lata dziewięćdziesiąte]. Wtedy ówczesnym młodym owa Solidarność też zwisała oraz powiewała kalafiorem, bo głosowali [o ile w ogóle głosowali] na komunę, która wróciła. Wahadło Foulcauda wciąż naoliwione: rok 1997 i... "teraz kurwa, my"; rok 2023 - analogicznie.
Legionek udaje mądrego, więc ze skrzypotem wyważa otwarte na oścież wierzeje.
Wypada tylko czekać aż ci wszyscy zwiędli, podwiędli, roztyli czy pomarszczeni przeniosą się do swojej nierzeczywistości.
Młodzi natomiast z lat dziewięćdziesiątych? Plaga narkomanii, bezrobocie, rajzy na zmywak lub na inny bliski zachód, zwłaszcza ci, co uprzednio romansowali z bezpieką.
avatar
Wyobrażam sobie, w jakiej atmosferze będzie uchwalany budżet. Dopiero się będzie działo.
avatar
Befano, a pomyśl tak:

Co to się zrobiło w Europie po Gutenbergu? I teraz popatrz: Internet to jakby Gutenberg razy milion. Jak myślisz, co się wydarzy ze światem przez to, że pojawił się Internet? JEśli nie wiesz, to ja, niebawem uchylę rąbka tajemnicy jak działa Internet na ludzi. Chociaż to nie trzeba diabłem być, wystarczy mieć mózg, a Ty, go masz, pomimo tego swojego światopoglądu i zapału. Pomyśl o skutkach.

Niedługo się okaże, że ten Tusk, ta Platforma to pryszcze na dupie. Naprawdę. Kaczyński też by tego nie powstrzymał, może coś by tam zaszpachlował, odroczył na kilka lat. To wszystko.
avatar
Tak po ludzku jeszcze powiem:

Ja, to bym ich obić kazał i puścić, bo więzienie to nie miejsce dla takich osób. Tam jest ciężko tym, co mają choć kawałek mózgu. Z wielu powodów. Tam się tworzy wypaczony obraz człowieka. Resocjalizacja jeśli w ogóle istnieje jest tylko pozorna. Znam świętą osobę, która z powołania skończyła resocjalizację, ale po praktyce w Białołęce zawalił jej się świat. Po ludzku współczuję panom W i K.
avatar
Legion, jak zostaniesz panem prezydentem, to wszczniesz postępowanie ułaskawiające :)
© 2010-2016 by Creative Media