Go to commentsOstatnia szansa dla PiS
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2024-01-13
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views126

Ostatnia szansa dla PiS to przyspieszone wybory jeszcze w styczniu i cud na Wisłą. Za pół roku sam Tusk może wykombinować przyspieszone wybory i sięgnąć po większość konstytucyjną, żeby zalać betonem niektóre z instytucji państwowych. Niektórzy twierdzą, że betonowanie w demokracji jest niemożliwe, ale to dlatego, że nie starcza im wyobraźni.


Ostrzegam. Bierzta się z wiarą w cud, bo Tusk zmontował równię pochyłą i Kaczyński się po niej stoczy jak śnieżna kula zabierając ze sobą dwór i żelaznych fanów. Bierzta się, naprawdę. Ostatnia szansa! Ryzyko niewielkie, bo w przypadku ponownej przegranej ubędzie najwyżej 20 posłów. Ale jeśli nic nie zrobita to za pół roku posłów będzie tyle, co teraz, ale procentów poparcia - połowa, co teraz. Ostatnia szansa.

  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Legionie, gdyby nawet kombinowali zablokowanie budżetu i rozwiązanie parlamentu, o czym publicznie u bram więziennych poinformował półposeł Gocek, to i tak do wiosny przyśpieszonych wyborów parlamentarnych by nie było ze względów proceduralnych. A wtedy to już klęska kroczyłaby za klęską.
avatar
"Pilnuj siebie, będziesz w czarcim niebie". Dla kogo te twoje gałgankowe przestrogi?
Natomiast portalowemu strzygoniowi przypominam, iż tegoż uwagi warte są tyle, co szlam z trzaskowskiej Czajki. Co to znaczy "półposeł", bo jak nazwać tych osobników od sześciu króli, żywej gotówki względnie innego "Belzebuba"? Nie mówiąc o byłej minsterce oświaty [polonistce] która nawet nie wie, jak pisze się "hańba"?
© 2010-2016 by Creative Media