Go to commentsMaszyna d rozliczenia PiS
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2024-01-17
Linguistic correctness
Text quality
Views197

Olaboga! Co ten Tusk Wielki wyprawia? Na nowy przydomek chce zasłużyć? Tusk Wielki Poskromiciel? Mmm! Pan premier Donald Tusk wyznaczył pana mecenasa Giertycha na stanowisko:


wiceprzewodniczącego klubu KO do spraw rozliczeń PiS i kontaktów z rządem


To jest niesamowita historia. To jak ostatnie dni za Ludwika we Francji. Maszyna. Po prostu maszyna do rozliczania. Przepraszam wszystkich, że tak grzecznie dziś i z takim szacunkiem, ale to co wytłuściłęm to nie jest byle co. Sami zobaczycie za kilka dni, kiedy Maszyna do rozliczania PiSu ruszy. Hardcore. Podziwiam Tuska. Podziwiam.


Zacznę od końca: `kontaktów z rządem`


To oznacza, że wiceprzewodniczący będzie w zażyłych stosunkach z ministrem sprawiedliwości i prokuratorem generalnym. Takie bezpośrednie złącze sprawiedliwości. Niesamowite. PiS przez osiem lat nie wymyślił czegoś takiego, a raczej nie miał ludzi. kompetentnych ludzi, bo określenie `kompetencje` jest w PiSie czystą abstrakcją. Nie ujmując kilku osobom przez PiS wynajętym do spraw ideologicznych.


Napisałem kiedyś litanię do pana mecenasa Giertycha. Jest tu gdzieś. Wymodlone przez szatana. Zatem to szatan namaścił i posyła na wszystkich świetych w PiSie.Na niewinnych. Na wiernych, biernych i miernych.


O to mój jeżdziec apokalipsy:


wytrawiony w pisowskiej miłości i przyjaźni


zdradzony i prześladowany


niezniszczalny


żelazny


niezmordowany


skrupulatny


konsekwentny


bezkompromisowy


ostry


brutalny



na usługach Rzeczpospolitej Sprawiedliwej


wiceprzewodniczący Roman Giertych


gratuluję!



Ludwiku Bonaparstku! Maksymilian Romanus idzie po ciebie!

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Mimo, że za czasów przytulenie się p. Giertycha do boku Kaczyńskiego nie cierpiałem obydwu (Leppera również) - muszę przyznać, że to łebski facet, znający wiele tajemnic z tamtych czasów. Zatem w obecnym momencie uważam Go za wartość dodaną w sprawie rozliczeń, odpowiednią do miejsca ..
avatar
Ta kolejka do lekarza widać się wydłuża.
avatar
"Niezniszczalny" prezes Młodzieży Wszechpolskiej, minister od mundurków itp itd... Rzeczywiście "konsekwentny" jak kuń w kieracie. Ale cóż, twoje okno edycji wszystko przyjmie, zwłaszcza pirotechniczne FXy.
avatar
Jeśli człowiek jest do wszystkiego, to jest do niczego
avatar
Odniosę się do gruszki, bo uważam, że ją trzeba ratować. ( mnie zablokowała)To wartościowa osoba, tylko zaplątała się w nie odpowiednie nici polityki. Zapytam? Czego bronisz? Komuna już była i przeminęła i nie wróci więcej.

pis, to komuna według kaczyńskigo.

Chcesz żeby było jak przed 15 sierpnia?
Chcesz tej TV-info? itd.
Chcesz, żeby wszystko, WSZYSTKO należało do jednej partii? No właśnie. Młodzież wszechpolska, falanga i inne organizacje dotowane przez ówczesny pis. Miliony na tego typu organizacje, z naszych pitów. Faszysta bąkiewicz dostał miliony na sztucznie stworzoną fundację. ITD. Chcesz tego? Pierdolnij się w czoło i przestań politykować. Pisz wiersze, to ci lepiej wychodzi.
avatar
Też sądzę, że w obecnej sytuacji jest to strzał w dziesiątkę, chociaż w przeszłości wprost nie cierpiałem Giertycha. Ale ludzie dojrzewają i czasami zmieniają się na lepsze. I tak jest w moim odczuciu w tym przypadku.
Tekst jak zwykle napisany z polotem. Tym razem mało potknięć interpunkcyjnych. Brakuje tylko dwóch przecinków przed: co wytłuściłem, co nie. Wydaje mi się, że przed "kompetentnych" tylko przypadkowo zamiast na przecinek kliknąłeś na kropkę, bowiem gdyby to miałaby być kropka, to po niej zaczynałoby się nowe zdanie i należałoby rozpocząć je wielką literą. Brakuje znaku diakrytycznego (świetych} oraz spacji po kropce.
© 2010-2016 by Creative Media