Go to commentsPapierowi Ludzie
Text 10 of 80 from volume: Grafoszamania
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2013-02-01
Linguistic correctness
Text quality
Views2340

Przede wszystkim ograniczyć handel martwym słowem

w

tych skupach kłamstwa i prasowniach makulatury.

(my)

Domagamy się siedzących miejsc przy sterze.

My,

a z nami armia bohaterów i bohaterek

z

książek, które napisaliście

wy.

Bo tak...

  Contents of volume
Comments (12)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Świetny tekst ze znakomitą pointą. Nie wiem tylko czy to "my" w nawiasie jest tu potrzebne. Proszę także przemyśleć sposób zapisu - strasznie "rwie" odbiór tekstu. Ale wiersz bardzo dobry !
avatar
Pierwsze my (to w nawiasie) to jest jakby taki podpis pod komunikatem, który mógłby już zostać uznany za ostateczny, chwilę później My (wychodzi z nawiasu, ukrycia, lasu, cienia) i dalej przedstawia swoje żądania. Taki miałem pomysł i nad zapisem trochę myślałem, jeżeli ma pan jakieś inne pomysły (jak to zapisać), jestem otwarty na sugestie.
avatar
Wiersz piękny, poruszający ważne problemy codzienności. Natomiast zgadzam się z Piotrem, że nie tylko nawias, ale również "my" jest zbędne Wers powyżej o tym decyduje. Ale drugie "my" jest w pełni uzasadnione.
avatar
Miałem oczywiście na uwadze wers poniżej. A to wszystko przez zasłonięcie tekstu podczas pisania komentarza.
avatar
Dziękuję za merytoryczne komentarze i przestrzeń do dialogu (o ile można tak powiedzieć).
avatar
Może handel martwym słowem , zastąpić handlem żywym towarem?...
avatar
pieknie okreslona okrutna rzeczywistość...
avatar
Bardzo dobry tekst, zatrzymał. Pozdrawiam
avatar
Baaardzo dobre :-)
avatar
Dziękuję, ale muszę trochę sfolgować, bo mnie jakaś rewolucja zje.
avatar
Napisz na priv o co Ci konkretnie chodzi ;) Parę razy, mimo iż sam nie zdałeś sobie z tego sprawy, pomogłam Ci. Po swojemu ;-)
Wrzos to roślinka nostalgicznie uspokajająca, ale nie smutna ;-)

Serdecznie :)
avatar
Każdy apel do papierowych ludzi (vide nagłówek) jest stratą czasu - i atłasu.

Apelujmy do ludzi żywych
© 2010-2016 by Creative Media