strona 1 z 1
AutorWydawnictwo Radwan
24 Lis 2010 o 21:53
Jak widze tu równiez mogę jako pierwszy podzielić się swoimi doświadczeniami, a raczej moim doświadczeniem bo odnosi się ono do mojej książki wydanej właśnie w Radwanie.

Próbowałem w wielu wydawnictwach, ale tam proces jest długi, jeżeli wogóle się odezwą to po roku, dwóch. Dla debiutantów Radwan zdaje mi sie bardzo dobrą opcją, bo nie wymagają płacenia za wydanie książki. Proponują wpłatę wadium (zalezne od ilości stron) a przy tym pomoc w redakcji i korektę. Wadium jest zwrotne po sprzedaży okreslonej ilości egz. Minusem jest to żewydaja praktycznie wszystko, więc oceny własnego dzieła trzeba szukać gdzieś indziej, samemu trzeba praktycznie też promowac swoje dzieła. Ale jak ktoś marzy o wydaniu książki, polecam.
25 Lis 2010 o 10:17
Sorry, ale to "bezpłatne wydanie" to jest ściema. Tę opłatę ukrywają właśnie pod mądrym słowem "wadium". Bardzo sprytny chwyt marketingowy, daleki od uczciwości moim zdaniem. Poczytaj, co o tym piszą na tym forum:

link

Jaką masz gwarancję, że uda ci się sprzedać wymaganą liczbę książek? Żadnej! Czyli wtedy cała kasa dla Radwana i do widzenia, nic ci nie muszą zwracać.
10 Sie 2011 o 14:18
szczęka mi opadła
obejrzyjcie sobie, co ktoś wykopał na forum książkowym gazeta.pl:

link
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
07 Gru 2011 o 10:55
Radwan niestety jest ściemą . Egzystuje coraz gorzej , od miesięcy nie wypłaca honorariów i nie zwraca wadium . Na podobnym jak tu forum znajdziecie głosy autorów Radwana , które to potwierdzają . Zgodna opinia , brzmi dziwnie ale dominuje , jest taka , że Radwanowi nie opłaca się sprzedawać wydanych przez siebie książek bo musieli by wtedy zwracać wadium a z tego żyją . Zawsze znajdzie się wystarczająca ilość "pożytecznych idiotów . Lenin " którzy będą chcieli wydać tam swoją książkę i pochwalić się nią koleżance . Radwan nie ma ani jednej swojej księgarni , nie
promuje swoich książek i nie publikuje raportów sprzedaży .
" Porzućcie wszelką nadzieję zanim tam wejdziecie " Ostrzeżenie nie dotyczy oczywiście " pożytecznych idiotów " Urszula
13 Sty 2012 o 19:19
no właśnie się dowiedziałam tego. dzięki za ostrzeżenie
01 Lut 2012 o 14:31
Polecam kierować się własnym rozsądkiem i informacjami z kilku źródeł. Czytam różne fora poświęcone wydawaniu książek i nikt w ostatnich dwóch latach nie wydał tylu książek, co RADWAN.

Poza tym, jesteśmy na forum pod patronatem Mybooka - czyli bezpośredniej konkurencji Radwana. Czy to coś znaczy? nie wiem.
02 Lut 2012 o 11:07
malagenia napisał:
Poza tym, jesteśmy na forum pod patronatem Mybooka - czyli bezpośredniej konkurencji Radwana. Czy to coś znaczy? nie wiem.


Nie ma znaczenia, serwis jest dla wszystkich. Użytkownicy mogą nawet promować swoje książki niezależnie od tego, gdzie je wydali - zajrzyj chociażby w profil założyciela tego wątku.
Natomiast czy wydanie dużej liczby książek jest powodem do chwały, polemizowałabym. Raczej należałoby patrzeć na jakość - tzn. poziom literacki przyjmowanych tekstów, staranność korekty itp. A nie na ilość.

Poza tym użytkownik malagenia zarejestrował się z emaila zakończonego na @radwan.pl. Czy to coś znaczy? Nie wiem...
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
25 Mar 2012 o 15:29
Serdecznie witam

Jestem tutaj nowa, w najbliższym czasie zostanie wydana moja pierwsza książka. Szukając wydawcy trafiłam tez na stronę Rydwanu i .... zbiło mnie z nóg coś co przeczytałam na samym początku. Zdanie które brzmiało:"jeżeli nie będziesz zadowolony ze współpracy z nami- oddamy Ci wszystkie Twoje książki".
Dla mnie jako osoby zajmującej się zawodowo ezoteryką zabrzmiało ono tak... wpłać kwotę którą wymagamy i od...się.

Wydawnictwo My Book zainteresowało mnie przede wszystkim swoją konkretną ofertą, gdyż jako zodiakalna panna lubie..konkrety :) Nie chcę chwalic dnia przed zachodem słońca, ale muszę dodać sprawiedliwie iż juz na początku naszej współpracy, która na dzień diziejszy jest dopiero pierwszym krokiem zachowali się bardzo serdecznie i czysto . Zapytałam, czy za dodatkową opłatą mogą zrobić coś co jest wymagane a z czym ja ze względów technicznych nie mogę sobie poradzić. Odpowiedź brzmiała- można to pominąć.
To bardzo dużo mówi o ludziach pracująch w tym wydawnictwie.Nikt nie próbował naciągnąć mnie na dodatkowe koszta pomimo iż redaktor odpowiadający na moją prośbę doskonale zorientował się iż jestem "zielona" technicznie :) i bardzo łatwo byłoby mnie "poprosić"o kwotę za coś co nie musiało byc zrobione.
Radosnej i ciepłej wiosny życzę :)
---
Bądź kowalem swego losu.
[...] 
22 Sty 2013 o 12:03
W internecie pojawia się coraz więcej ostrzeżeń przed tym wydawnictwem:

link
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
21 Sty 2014 o 12:35
No i już jest oficjalna sprawa o oszustwo:

link
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×