strona 1 z 1
AutorDo lea53
08 Lut 2011 o 19:37
Wytłumacz proszę, w merytoryczny sposób, dlaczego niezłe wiersze oceniłaś tak nisko.
Przykłady:
1) luciusannaeusmartin
Do Pani...K oceny 2/2 do przyjecia/do przyjęcia
Mój wierny obraz oceny 1/1 słabe/słabe
Do Pani...7 oceny 1/0 słabe/dno
2) josław
Chciałbym krzyczeć oceny 1/1 słabe/słabe
Do niej oceny 1/1 słabe/słabe
Każdy z tych wierszy jest poprawny, nie łamie żadnych zasad, autorzy maja swój styl i trzymają go się. Rymy u martina są wysokiej wody, jest rym i rytm. Nie ma żadnych błędów językowych i ortograficznych. Jeśli chodzi o interpunkcję - też nie ma się do czego przyczepić - w wierszach autor decyduje o ich obecności czy braku.
Uważam Twoje oceny za wysoce niesprawiedliwe.
Dalej nie analizowałam utworów - mam jednak nadzieję, że będziesz uczciwsza w swoich ocenach.
Kasia - @specjalkaa
10 Lut 2011 o 12:57
Dziękuję Kasiu,

w imieniu własnym, oraz tych wszystkich, którzy odwiedzeni zostali przez sfrustrowanych krytyków.

Jako, że "złość piękności szkodzi" jestem spokojny o sprawiedliwość :)

Szkoda czasu na dywagacje z niewidzialnymi, Kasiu.

Serdeczności
Martin
---
Errare humanum est in errore perseverare stultum.
04 Mar 2011 o 17:18
Chciałabym jeszcze zauważyć, że oceny są dwojakiego rodzaju: poprawność językowa i poziom literacki. Byłabym wdzięczna za traktowanie ich oddzielnie. Jeżeli komuś tekst się nie podoba, proszę bardzo - o gustach się nie dyskutuje, można dać za poziom literacki nawet 1. Ale jeśli mimo to jest poprawnie napisany technicznie, to ocenianie go w ten sam sposób za poprawność językową zakrawa mi na zwykłą złośliwość.
Pozdrawiam.
25 Sie 2012 o 13:32
Ja także się z tym zgadzam, po prostu to jest zwykła złośliwość. W moich taksach, gdzie nie ma przecinków, a tekst specjalnie do banie nie był, szanowny użytkownik wstawił 1/1. Pytanie tylko, dlaczego użytkownik to robi?
---
"Jakże kłopotliwa jest nienawiść bez wzajemności" L. Kumor
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×