strona 1 z 1
AutorKomentarze
17 Wrz 2010 o 10:11
Skala 0-5 jest za mała. Powinna być dodana choćby jeszcze jedna wartość. np. nie jestem w stanie ocenić, lub nie chcę oceniać według szkolnych zasad, ale mam prawo do wypowiedzenia swojego zdania o teście.
Oczywiście, to sprawa do przemyślenia.
23 Wrz 2010 o 16:49
Z podanych ocen liczona jest później średnia. Więc niestety nie można dołożyć do niej elementów typu "nie mam zdania", bo się wszystko pomiesza. Oceny w naszym serwisie są o tyle ważne, że w przyszłości będą stanowić jedno z najistotniejszych kryteriów konkursowych, a w przypadku tekstów bardzo słabych - podstawę do usunięcia ich z serwisu.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
05 Mar 2011 o 19:16
Pod jednym z tekstów, który wcześniej oceniałam, chciałam dodać kolejny komentarz - ustosunkować się do opinii komentującego. Nie udało mi się - w okienku komentarzy zobaczyłam informację, że można oceniać/komentować tylko raz. Oceniać raz - zgadzam się - ale komentować? Czemu nie możemy podejmować rozmowy pod tekstem, na temat tekstu? Z autorem, z odwiedzającymi?
Kiedyś było to możliwe - nie możemy wrócić do tej funkcji?
Kasia
07 Mar 2011 o 10:09
Komentarze zostały przewidziane jako krótkie uzasadnienie wystawionej oceny. Niestety, zamieniały się w pyskówki, odstraszając potencjalnych nowych użytkowników.
Obecnie komentarz można wystawić tylko raz, nie można także komentować własnych utworów. Od prowadzenia szerszych dyskusji jest forum.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
07 Mar 2011 o 15:35
Dziękuję.
Argumentacja mnie przekonała.
specjalkaa
10 Cze 2011 o 08:19
Uwzględniając Wasze uwagi, powróciliśmy do możliwości swobodnej dyskusji pod utworami. Każdy zalogowany użytkownik, z autorem włącznie, może dodać dowolną ilość wypowiedzi. Komentarze obraźliwe można zgłaszać do usunięcia, klikając w ikonkę kosza. Ostateczną decyzję o skasowaniu wpisu będzie podejmować administracja serwisu.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
15 Cze 2011 o 19:16
Bardzo bym prosił Publixowe krasnoludki informatyczne o odblokowanie opcji obiecanej 10 Cze 2011 przez lotta.
Niestety u mnie nie działa :(

Serdeczności
---
Errare humanum est in errore perseverare stultum.
16 Cze 2011 o 09:06
Oj, przeoczenie. Faktycznie została blokada dla autorów. Już powinno działać.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
16 Cze 2011 o 18:08
Już wszystko OK. Dzięki :)
---
Errare humanum est in errore perseverare stultum.
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×