strona 1 z 1
Autor- czyż nie mam racji?
07 Sty 2024 o 11:34
~~
Podążając ścieżką prawną prezydenta,
radzę tu wszystkim zapamiętać
- aby o rozwód postarać się przed ślubem ..
...
Zapewne w Toruniu to możliwe byłoby,
mając w portfelu odpowiednie zasoby ..
~~
07 Sty 2024 o 12:22
Mąż dalekowzroczny najpierw się długo rozwodzi, a dopiero potem ślubuje.
07 Sty 2024 o 12:30
Kupować browar, by piwa się napić
- to jakaś kpina -
Żenić się po to, aby spółkować
- wada kretyna -
17 Sty 2024 o 08:24
Zbyt często postawa zgodna z obowiązującymi zasadami etycznymi i moralnymi - czyli przyzwoitość - jest profanowana przez najwyższych rangą urzędników państwowych, a także dostojników kościelnych. Wtedy to sprawdza się powiedzenie, że "ryba najczęściej psuje się od głowy". W tym przypadku przyzwoitość jednostek społecznych jest formowana przez tychże "odszczepieńców", będących dlań przykładnym wzorcem do naśladowania.
17 Sty 2024 o 15:08
Na temat racji - czyli prawdy - już się wypowiedział słynny peerelowski filozof i znakomity poeta, ks. Józef Tischner, i tej mądrości nie da się sformułować lepiej. Zapytany, co sądzi o aborcji, i po której stronie jest racja, odpowiedział: "Myślę tto samo, co kobieta, która przychodzi z tym do spowiedzi."
18 Sty 2024 o 10:32
belino - moja tutaj publikacja dotyczy naszych własnych wypowiedzi i ich oceny przez użytkowników portalu.
I tylko tyle ..

~~
Świat stanie się o wiele gorszym, jeśli zaniechasz krytyki. Bowiem ci - jej warci - będą uważać siebie za pępek tego świata.
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×