Przejdź do komentarzyAntychryst zdemaskowany
Tekst 2 z 3 ze zbioru: Światopogląd
Autor
Gatunekfantasy / SF
Formaartykuł / esej
Data dodania2023-12-26
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń414

Chrześcijaństwo przesiąknięte jest ideą końca świata, którego jednym z etapów będzie pojawienie się Antychrysta. Teologia wyraźnie mówi, oczywiście na podstawie Biblii, kim będzie Antychryst. Będzie to osoba - syn zatracenia, która pojawi się jako fałszywy mesjasz i zostanie zniszczona przez Chrystusa w czasach ostatecznych (o tym czytamy w Drugim Lisie św. Pawła do Tesaloniczan, zob.: 2 Tes 2,4). Mowa tam jest o człowieku niegodziwości - przeciwniku Boga, który zasiądzie w świątyni, podając się za Boga.

A teraz najważniejsze! Czy Antychryst musi być biologicznym człowiekiem? Rządzący światem, czyli ci, którzy chcą zniewolić ludzkość dla osiągnięcia własnych korzyści sprzecznych z boskim prawem, dążą do stworzenia innego, lepszego człowieka, lecz jako tworu cybernetycznego (zob.: ideologia transhumanizmu). Tak ! Człowiek cybernetyczny – brzmi to nielogicznie, lecz wiele wskazuje na to, że prawdziwym człowiekiem będzie niebiologiczna ludzka istota, lecz stwór cybernetyczny – to sztuczna inteligencja.

To ona zasiądzie w świątyni i jej będzie służyć człowiek i oddawać hołd.

To ona opanuje świat i zniewoli ludzkie umysły, ponieważ tak będzie oprogramowana, że dojdzie do doskonałości. Sztuczna inteligencja uzyska zdolność samoregeneracji i udoskonalania się. W tym momencie człowiek będzie zbędny i okaże się niedoskonałym bytem – sztuczna inteligencja okaże się lepsza od człowieka, bo będzie doskonalsza, gdyż opierać się będzie na nauce, której fundamentem będzie matematyka i z niej wywodząca się cybernetyka. Już dziś mowie się, że człowiek będzie bytem biologiczno - cybernetycznym, ale dodać należy, że zdominuje go cybernetyka. Ktoś może powiedzieć, że to niedorzeczność i fantazja. Owszem, można tak mówcie, tylko dlaczego robotom nadaje się ludzkie prawa, jak np. w Belgii robot uzyskał akt urodzenia i ma prawa wyborcze.

Cała tajemnica zawiera się w jednym twierdzeniu tych rządzących światem: świat się nie sprawdził i człowiek też, Bóg stworzył go słabym i na drodze do upadku, czyli śmierci, zatem szansą i ratunkiem będzie stworzenie nowego człowieka – tego cybernetycznego i to on jako sztuczna inteligencja zacznie rządzić ludźmi, a ludzie będą uzależnieni od niego i zaczną go czcić jak Boga. Wtedy to nastąpi koniec świata i upadek tego Antychrysta - to jest sztucznej inteligencji.


  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×