strona 1 z 1
AutorWitam serdecznie
16 Wrz 2020 o 17:39
Zainspirowany dziełami Platona, w których ów geniusz udowadnia innym ich głupotę, wpadłem na pomysł, by stworzyć próbki rozmów między różnymi ludźmi. W tych rozmowach biorą udział między innymi intelektualista, filozof, mędrzec, polityk i głupiec.

Cały cykl rozmów nosi nazwę: "100 dialogów pomiędzy różnymi ludźmi".

Natomiast pierwsza rozmowa nosi nazwę: "Rozmowa filozofa z intelektualistą".

Na razie nie mam odwagi, by wkleić tutaj swój pierwszy tekst, gdyż boję się przesadnej krytyki na temat "moich" dzieł. Postanowiłem najpierw rozejrzeć się na tym portalu i ewentualnie najpierw komentować teksty innych użytkowników, a dopiero później dodam tutaj mój pierwszy tekst.

Życzę wszystkim pisania jak najgenialniejszych tekstów.

Pozdrawiam
17 Wrz 2020 o 00:01
Jak "filozof" to już siłą rzeczy "intelektualista"?

Życzliwie :)
---
Hellsichtige [Jasnowidząca]
17 Wrz 2020 o 00:10
Nazwy osób są swobodne, mają tylko na celu zaakcentowanie osobowości danej osoby.
17 Wrz 2020 o 14:14
XVII-wieczny racjonalizm Kartezjański nie przepadł więc na amen.

Potężny rozum i myślenie są - także tutaj, na publixo.com - na wagę platyny :)
17 Wrz 2020 o 15:33
Nigdy nie zastanawiałem się jak klasyfikować moje poglądy filozoficzne na tle znanych filozofów i myślicieli. Jednak moim zdaniem rozumem można najłatwiej poznać świat i zasady nim kierujące.

Największe uczucie mam jednak do dzieł Platona, który w prostych słowach wyrażał to, co inni nie potrafią wyrazić używając tysiąc słów.
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×