strona 1 z 1
AutorCo się dzieje na granicy polsko-białoruskiej?
19 Paź 2021 o 15:26
Pogadajmy o tym, co się D Z I S I A J wyprawia na naszej granicy z Białorusią. Pytam tych, co mają codzienną styczność z uchodźcami, ich kobietami i dziećmi na naszej unijnej flance wschodniej
30 Paź 2021 o 09:36
Przecież wiadomo, co się dzieje. Współczuć tylko mieszkańcom terenów pogranicznych.
---
Eu sou uma borboleta czyli motyl w kuchni
https://www.youtube.com/watch?v=28iW_O5qWfU
30 Paź 2021 o 11:29
A skoro w s z y s t k o wiemy, co się dzieje na granicy polsko-białoruskiej, to po co te wszechobecne zakazy wstępu dla kogokolwiek - z dronem, z kamerą, ze smartfonem czy bez nich?? Po co komu ta od wielu tygodni gonitwa kobiet z dziećmi po tamtejszych bagnach?!
30 Paź 2021 o 16:26
A po co ma ktoś ganiać tamtędy z kamerą, dronem czy telefonem? I tak przedostają się do opinii publicznej wiadomości na ten temat.
---
Eu sou uma borboleta czyli motyl w kuchni
https://www.youtube.com/watch?v=28iW_O5qWfU
30 Paź 2021 o 17:42
Wiadomości stamtąd są każdego dnia dokumentowane. To nie czyjeś bzdurne, wyssane z palca pogłoski - to konkretne filmy, zdjęcia, nagrania dźwiękowe: po zamarzających bagnach tamtej ziemi od wielu tygodni przegania się wte i z powrotem żywych ludzi - całe rodziny, matki z dziećmi. Ktoś to filmuje i potem całemu światu dzień po dniu pokazuje.

Nie odbierzesz mieszkańcom pogranicza ich prywatnych smartfonów, ich aparatów fotograficznych, ich sprzętu do filmowania, bo żyjemy nie w okupowanym, a w unijnym kraju.

A zatem, po co ten zakaz wjazdu na teren objęty stanem wyjątkowym

i

co takiego władza chce w ten sposób ukryć, co już wszyscy widzieli?!
30 Paź 2021 o 18:25
Myślę, że dla naszego bezpieczeństwa. Nie mam pojęcia, co jeszcze jest do ukrycia. Ja nie chciałabym mieszkać w tamtej okolicy, nie mówiąc o tymczasowym wyjeździe.
---
Eu sou uma borboleta czyli motyl w kuchni
https://www.youtube.com/watch?v=28iW_O5qWfU
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×