Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 27,29-31
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-02-19
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1273

`Niech ci służą ludy` Czyli niech Jakuba sługami wszystkie ludy będą.`i niechaj ci pokłon oddają narody` Czyli i niech Jakubowi poddane będą wszystkie narody `Bądź panem braci twoich,` Czyli Jakub ma panować nad braćmi bliźniakami, synami Noego (Rdz.5,32), od których się wywodzą wszystkie ludy i narody `a niech ci pokłon oddają synowie matki twojej` Czyli a niech Jakuba poddanymi będą synowie Rebeki, matki braci bliźniaków `Kto ciebie przeklinać będzie,` Czyli kto Jakuba woli wykonywać nie będzie `niech będzie przeklęty` Czyli niech będzie przeklęty - nieświadomy oddany szatanowi, by być jego medium w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Pisma Świętego Boga Wszechmogącego, za które na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje, każdy kto tak czyni `a kto tobie błogosławić będzie,` Czyli a kto Jakuba wolę wykonywać będzie `niech będzie błogosławiony` Czyli niech w tym będzie wykonana wola Jakuba `A gdy Izaak skończył błogosławienie Jakuba, a Jakub tylko co odszedł od Izaaka, ojca swego,` Czyli a gdy Izaak skończył mowę słów - nośniki informacji, wykonania swojej woli w Jakubie `wrócił Ezaw, brat jego z łowów` Czyli wrócił Ezaw, brat bliźniak Jakuba, z łowów. `Również on przyrządził smaczną potrawę i przyniósł ją ojcu swemu` Czyli również Ezaw przyrządził z łowów smaczną potrawę, którą lubi Izaak i przyniósł ją ojcu swemu `i rzekł do ojca: Niech wstanie ojciec mój i niech je z łowów syna swego, aby mi błogosławiła dusza twoja` Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Ezawa do Izaaka, ojca swego: Niech wstanie ojciec mój i niech je potrawę z łowów syna swego, aby w Ezawie była wykonana wola pragnień, uczuć i myśli Izaaka, ojca braci bliźniaków (Rdz.27,29-31)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×