Przejdź do komentarzyPamięci Tych którzy odeszli do innego wymiaru
Tekst 1 z 25 ze zbioru: Świątecznie
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2018-10-31
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1759

Kiedy nie mogę być przy grobach moich Bliskich i Znajomych, tradyjnie już, palę dla Nich znicze w ogrodzie... Jestem z Nimi myślami i całym sercem...


Rozmyślam o Nich Wszystkich. Oczmi wyobraźni widzę Ich jak gdzieś stamtąd, z drugiej strony tęczy, patrzą na mnie. W tle sączy się muzyka Jeana Michela Jarre`a. Ona inspiruje moją wyobraźnię w takich momentach najbardziej. Widzę coraz lepiej, coraz wyraźniej... Wszyscy się do mnie uśmiechają... Wszyscy machają do mnie rękami... Są szczęśliwi. Kiedy się żegnamy, gdzieś w oddali słyszę  piosenkę: „Bal wszystkich świetych“.


Zawsze o tym pamiętam: „Czym Wy byliście, my jesteśmy, czym Wy jesteście, my będziemy...

Pokój Waszym Duszom.


  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Piękny zwyczaj:-)Pozdrawiam zaduszkowo...tj i nostalgicznie i radośnie, bo w końcu oni są już szczęśliwi...
avatar
Dziękuję, Erato. I bylebyśmy o naszych Bliskich Zmarłych zawsze pamiętali, nie tyko w tych dwóch dniach.
I ja Cię pozdrawiam. :)
avatar
A świeczki jak wosk,topią się z czasem...
avatar
Anettulo, ale my żyjemy i pamięć nasza się nie topi... Przynajmniej nie powinna. Ale to kwestia kultury osobistej.
avatar
Piekny zwyczaj i nastrojowy...
avatar
a200640, dziękuję! Myślę, że każdy o swoich Zmarłych pamięta i po swojemu wspomina.
avatar
Piękny zwyczaj ...ja w domu na parapecie stawiam znicze ...
avatar
Pamięci Tych, którzy odeszli do innego wymiaru... Pamiętamy: „Czym Wy byliście, my jesteśmy, czym Wy jesteście, my będziemy...
Pokój Waszym Duszom.
avatar
O 3 błędy znalazłam:
* tradycyjnie
* oczami
* świętych
Melepeta ze mnie. ;D
© 2010-2016 by Creative Media
×