Przejdź do komentarzyPytanie
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Arcydzieło
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2021-02-18
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń812

Mam takie pytanie, ponieważ widzę że tu ubolewa nad sobą wielu fachowców. Sąd w orzeczeniu stwierdza, że spotkanie na Wawelu, tych polityków, co to wiecie, było legalne. Że rozporządzenia dotyczące zgromadzeń nie działąją, ponieważ są niekonstytucyjne. I, co najdziwniejsze, że oni się tam spotkali bez masek tylko na chwilę, a potem wyszli na zewnątrz. Ci, co to wiecie.

Czy ten wirus, rzekomo rzekomy, czy też nie? Jest takim wirusem, co się nie rozprzestrzeni przez chwilę? To ile on musi mieć czasu, i kto to dokładnie policzył? Czy ktoś ma fachową wiedzę na ten temat, bo ja już nie daję rady.


Ci, na Wawelu, co to wiecie.

  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
To jest naprawdę bardzo dziwne. Sąd przyznaje, czy orzeka nawet, że ci ludzie, ci co de facto wprowadzili te zarządzenia, nie mają co liczyć na to, że Sąd będzie rozpatrywał w innych przypadkach, np. zgromadzeń obywateli. Ale nie zająknął się nawet, że oni to wprowadzili wbrew Konstytucji, czyli złamali prawo. Sąd to przyznaje, ale z jakiegoś powodu, nie zaprasza ich na dalszą rozmowę na ten temat.
I dlaczego ci wirusolodzy, co pracują w tym Sądzie, nie powiedzą konkretnie, tylko wyrażają się tak ogólnikowo. Można się tylko domyślać, że wirus jest, ale przez chwilę nie zadziała. Że potrzebuje więcej czasu. T ja się pytam, ile?
avatar
Ciekawe i rzeczowe pytanie, a sam pomysł świetny, bowiem pokazuje totalny absurd. Niektóre, swojackie już sądy orzekają tak, jak chce dobra zmiana.
Odpowiem więc na postawione pytanie. Fachowcy twierdzą, że do zakażenia się koronawirusem potrzebny jest co najmniej piętnastominutowy bliski kontakt z zakażonym.
Zapis zupełnie poprawny. Brakuje przecinka przed: że tu; zbędny przecinek przed: tych polityków. Zdanie rozpoczynające się od: "Czy ten wirus" należy połączyć w jedno zdanie z następnym oddzielając je przecinkiem.
© 2010-2016 by Creative Media
×