Przejdź do komentarzyO Franku i żłobie
Tekst 32 z 255 ze zbioru: Zbiór najnowszych limeryków
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2021-04-23
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1162

O Franku i żłobie


Pryszczaty Franek z wioski Chudoba

twierdzi, że jemu wciąż się podoba

bycie aktywistą PiS-u,

gdyż to według ich przepisów

bardzo ułatwia dojście do żłoba.


  Spis treści zbioru
Komentarze (13)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Ten limeryk mi się podoba.
avatar
Puszczyku, dzięki. Komuś się jednak nie podobałeś Ty, bowiem otrzymałeś czerwonego minusa, którego już zneutralizowałem.
avatar
Niech się śpieszą z tym dojściem, bo czas nagli... Jeszcze trochę, a pójdą w pioruny razem ze swoim guru. ;)


Mnie się pewnie zaraz też minusik oberwie. Chociaż nim da sobie upust nagromadzonego jadu. Co za kretynizm!
avatar
Michalszko, dzięki. Słusznie przewidziałaś. Za komentarz już zostałaś zganiona czerwonym minusem. Zneutralizowałem go.
avatar
No cóż, Janko, ci tutejsi "wielce religijni" już tak mają, że do innych nienawiścią pałają. ;D

Ale to bardzo nieszczęśliwe osoby. Nienawiść zżera ich od środka. Przeto żyją krócej... za to z wiarą, że żyć będą wiecznie.

Nie wierzę, że Bóg lubi takich nienawistnych ludzi... Bo nie byłby Bogiem.
avatar
Michalszko, pierwszego czerwonego minusa już nie mogę zneutralizować. Z podwójnego drugiego czerwonego minusa jeden zneutralizowałem.
To już nie tylko małość, cynizm, zawiść, tępa zawziętość, fałsz i podłość, ale chyba przede wszystkim głupota.
avatar
No niestety, masz rację... Głupota, i to do n-tej potęgi. :D A my mamy ubaw.
U mnie też się rozszalała i "minusuje" co się da. Hmm... ale Ciebie u mnie oszczędziła. O rany! Nabiłeś sobie jakieś punkty u niej? ;)
avatar
Michalszko, w komentarzach przy moich tekstach, ale i przy Twoich fotkach, tam gdzie mogłem, zneutralizowałem minusy. Zneutralizowałem też przy komentarzach Emilii przy moich tekstach. Nie wiem, czyja to pasja, ale mogę przypuszczać. Przy moich komentarzach jest mało minusów, bowiem przepadł anski, innych dewiantów też już nie ma, a b... i g... są przeze mnie zablokowane. Ja przez nie też, więc nie komentuję ich tekstów. A może to zupełnie ktoś inny, pozornie niewinny? Nie wiem. Łatwo sprawdzić przez zablokowanie.
avatar
Janko, jest jeszcze jeden on, który bawi się w minusowanie, i jeszcze jedna ona, która (powinieneś się domyślić) z cicha pęk minusowa działa. :D
Ja zablokowałam tylko dwie osoby: zacną, najmądrzejszą i pobożną oraz obrzydliwego hipokrytę.
Ale ci wredni i nienawistni mają też inne profile i korzystają z nich, kiedy chcą komuś dokopać.

O widzisz, jak znów któreś z nich wypluło z siebie minusy. Kretyństwo pierwszej wody... Boki zrywać. :D
avatar
Dzięki. Znowu miałaś dwa czerwone minusy. Przypuszczam, że ci minusarze pełnią stale dyżury. Pozdrawiam.
avatar
Dobre. Ale do tego nikt się publicznie nie przyzna. Obojętne, z jakiej opcji.
avatar
Żłób, żłób, żłób ponad wszystko! -
to ich hasło, rzecz oczywista.
Zwłaszcza gdy w głowie pustki...

PS. Minusują, minusują... po tym poznać :)
avatar
Lilly i Hardy, bardzo dziękuję za komentarze. Hardy, minusują, minusują i Ciebie też trafili trzy razy na czerwono, a ja mogę zneutralizować tylko jeden strzał. Zablokuj to draństwo i będzie spokój.
© 2010-2016 by Creative Media
×