Przejdź do komentarzyzatracana godność
Tekst 170 z 255 ze zbioru: miszmasz
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formautwór dramatyczny
Data dodania2021-09-03
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń869

~~

Picerpatrioci* z zakutymi łbami,

katolkundle* z piekielnym rodowodem

- to właśnie tacy idą dzisiaj przodem,

siejąc niezgodę tu, pomiędzy nami ..


Godność narodu na szwank wystawiona;

oni się cieszą - widząc to - jak kona ..

~~

  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
To jest portal poetycki.
Jeśli nie potrafisz, to nie pchaj się na afisz.
avatar
Rekuperator - silisz się na znajomość tematu, uważając zapewne, że jedynie teksty z rodzaju "ja kocham Felę, a ona mnie nie" stanowią poezję. Nie słyszałeś nic o innej tematyce ...?!!!
avatar
Początkowo miałem nie komentować tego tekstu, gdyż czytałem dużo lepsze utwory autora ;) ale kiedy czytam kolejny (z dupy) komentarz, napisany przez kolejnego (z dupy) eksperta, to mnie krew zalewa!

Tak – to jest portal literacki, który służy do publikacji tekstów przez zarówno pisarzy z dużym autorskim dorobkiem i doświadczeniem, jak i dla ludzi niedoświadczonych (takich jak ja) piszących jedynie amatorsko – ot tak – bo akurat odczuwali potrzebę ubrać swoje emocje w bliżej nieokreśloną formę literacką.

Toteż moim skromnym zdaniem – każdy tekst spełniający pewne kryteria, bez względu na formę, ale wyrażający moje poglądy, emocje czy wspomnienia, więc w jakimś sensie wyrażający mnie – również jest literaturą i jeśli tylko nie jest przesiąknięty nienawiścią, bądź nie uzasadnioną wulgarnością – także zasługuje na publikację.

Więc może pan się pochwali jakąś własną literaturą, panie [Rekuperator] a jeżeli coś nie pasuje, to bez wątpienia znajdzie się w internecie inny portal, którego użytkownicy bardziej przypadną do gustu...
avatar
szumbuszu - dziękując za komentarz pozwolę sobie wyrazić zdanie, że gdyby tekst pozytywnie opiewał morale obecnej grupy trzymającej władzę, to niejaki Rekuperator nie miałby nic przeciwko temu ..
© 2010-2016 by Creative Media
×