Przejdź do komentarzyWystarczy, że kochasz mnie
Tekst 28 z 84 ze zbioru: Listy
Autor
Gatunekromans
Formaproza
Data dodania2021-09-18
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń906

Wystarczy, że mnie kochasz


Zamykasz oczy mrok szeroko patrzy przez szkło, powieki opadają widzisz  moknącego w deszczu na jednym z dworców. W dłoni z przepustką na kilka godzin -wiem wystarczy nam kilka minut. Nie potrafię się obudzić, przywitać  ze świtem gdy z boku śpisz, za oknem dzień rozwija skrzydła kocham cię .Wstaję niewyspany po chwili kawa rozsypałem, ziarna pozbieram w dłoń jakby myśli poukładane w chaotyczną całość .Prostuję postawę maczo. Jestem dla ciebie bohaterem byłem zwykły chłopcem w życiu wiele odniosłem bardziej dla duszy niż w banku dla funduszy. Nadwrażliwy obserwuję przyrodę szukam dla nas miejsca na ziemi. Żyję skromnie tak mi wygodnie, wystarczy na kwiaty kochasz gdy przynoszę bukiety zerwanych na łąkach bukiety skromnych niezapominajek  z błękitem w oczach dziękujesz pocałunkiem lądujesz na mojej twarzy. Kocham gdy patrzę na linie układ ciała na początek. Na tarasie z papierosem pasuje ci zawsze po. Nieśmiało pytam czy ten pociąg odjeżdża mówisz, że po drodze spotkamy się .Różne stacje pociąg do gwiazd do piekła.Unoszę cię nad ziemię odrywasz stopy od zimnych desek płyniemy przez wieki w nieskończoność kochania. Opuszczam cię machasz chusteczką na pożegnanie kończy się przepustka -żegnaj kochanie niech ta ostatnia misja stanie się ostatnia obiecuję, że wrócę pół roku to nie wieczność tęsknota rozrywa kieszenie ciężko na sercu karabin uwiera ramie w dłoni ze zdjęciem czekam na kolejny list piszesz. że dwie niedziele ostatni patrol ostatni strzał w powietrze .Wracam do ciebie po piachach afgańskiej ziemi nazrywałem maków czerwonych jak twoje usta. Jeszcze dzień i nie wyjdziemy z łóżka papieros na ustach. Kocham cię.

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×