Przejdź do komentarzypamięć wybiórcza przedstawicieli PiS, a wybór p.Witek do prezydium Sejmu
Tekst 21 z 131 ze zbioru: okolicznosciowe 2
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2023-11-13
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń238

~~ 

Pamiętam jak podczas `klecenia` koalicyjnego rządu POPiSu wszystko lub prawie wszystko zostało uzgodnione. Pozostała sprawa obsady stanowiska Marszałka Sejmu - wcześniej już uzgodnionego dla dyspozycji PO. No i PiS sobie zażądał, by to oni zadecydowali kogo PO ma wskazać na to stanowisko. Kategorycznie nie dla B. Komorowskiego .. no i się posypało. 


Pamiętam hasła walki z korupcja, oraz banały o polityce zagranicznej. Nie pamiętam jednak większych reform gospodarczych. Nie pamiętam tej walki z korupcją. Pamiętam Leppera, pamiętam cyrk z Kaczmarkiem. 


Pamiętam hasła o polityce wschodniej - które faktycznie skończyły się na imporcie gruzińskiej wody mineralnej przez Kancelarie Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. 


Pamiętam, kto miał stać tam gdzie stało ZOMO. Pamiętam dziadka z Wermachtu. 


Pamiętam - że zasadnicza idea, jakiej poświęcił się PiS to było `ugruntowywanie władzy`. PiS tak bardzo chciał ja ugruntować że aż stracił ja całkowicie (..) 

~~

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Kolejnym - acz zapewne nie ostatnim przykładem - jest tutaj odrzucenie przez PiS w 2005 roku kandydatury Stefana Niesiołowskiego na wicemarszałka Senatu, a w roku 2007 roku na wicemarszałka Sejmu.
To z historii - zaś z obecnie dziejących się zdarzeń, to odrzucenie wszystkich kandydatur dotychczasowej opozycji na podobne stanowiska przez PiS, jeszcze przed utrąceniem ich kandydatki przed tożsamym wyborem.
avatar
Ot i komentarz - już niedawna historia przeplata się z toeraźniejszością. "Hisotria nauką...".
PS. Nie przyglądałem się szczególnie zapisowi; co mi wpadło: 1/ dwie zamiast trzech kropek, 2/"KancelariĘ", 3/WeHrmacht".
avatar
- a ja z kolei nie oczekuję pomocy w poprawności zapisu - pozostało mi niecałe 22 lata do setki i nie mam najmniejszego zamiaru pobierać nauk. Piszę, jak umiem i .. tyle na ten temat :-(((
© 2010-2016 by Creative Media
×