Przejdź do komentarzyprofanowane godło chrześcijaństwa
Tekst 219 z 255 ze zbioru: miszmasz 2
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2024-01-26
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń115

+

Krzyż, na którym został ukrzyżowany Jezus z Nazaretu – uznany przez swoich wyznawców jako Mesjasz i Syn Boży - był i jest po dzień dzisiejszy dla jednych znakiem przekleństwa i hańby, dla innych zaś znakiem nadziei i chwały.

+

+

Prezydent jak i posłowie przysięgają na sali sejmowej wierności zapisom Ustawy Zasadniczej - wielu z nich ze słowami - `tak mi dopomóż Bóg`- wobec wiszących na frontowej ścianie Białego Orła jako godła Rzeczypospolitej, oraz znaku ukrzyżowanego Chrystusa.


Jaki to Bóg obecnego świata bieży z pomocą jawnym krzywoprzysięzcom, łamiącym nagminnie Konstytucję, oraz ogół praw, reguł i zasad wyznaczających czy też charakteryzujących cywilizowane życie, danych ludzkości przez bogów?


Czy właściwą rolą Episkopatu Polski nie byłoby żądanie usunięcia z pomieszczeń parlamentarnych Sejmu i Senatu godła chrześcijaństwa, w tak widoczny sposób profanowanego przez fałszywych wyznawców religii, wspomagających się w swoich mowach Chrystusem, a w sercu i czynach słynnym Pegasusem, przeciwko swoim bliźnim i wbrew wszelkim prawom?


Czemu Wy - Bogowie wszelkich religii - widzicie, a nie miotacie piorunami w owych gwałcicieli zasad, przez Was ustanowionych?!! A może jesteście tylko bogami dla `ciemnego luda` ..?!!

+


  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Pies ich zajmał. Job ich mać. Katolactwo, wolactwo i charłactwo.
avatar
co było pierwsze - mafia czy Kościół?
© 2010-2016 by Creative Media
×