Przejdź do komentarzytrzeba się przyzwyczaić
Tekst 3 z 3 ze zbioru: na wesoło
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2016-01-12
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1933

moja droga ten mój stary

chyba całkiem już sfiksował

dzisiaj do mnie na per pani

nie wiem jak mam się zachować


wczoraj mówił do mnie rybko

chociaż głos mam jak ta diwa

i nie bywam taką śliską

można ze mną też wytrzymać


kotku czasem też słyszałam

miauczeć może to ja umiem

na kolanach wciąż nie chciałam

choć głaskanie bardzo lubię


gdy powiedział raz słoneczko

rzekłam że jest zwykłym draniem

będzie szlaban nie ma lekko

nie zachodzę wszak ze spaniem


nazwać dziewczę swoją  myszką

tylko facet mógł wymyśleć

małe z sierścią myli z pipką

miewa różne więc pomysły


rybką nie chcesz być ni kotkiem

nie pasuje także myszka

w zmianę raczej tutaj wątpię

zamiast ust daj-będzie pyska

  Spis treści zbioru
Komentarze (11)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
tą skromną dawką humoru chciałam się pożegnać
za dużo polityki w życiu, za dużo w poezji
do zobaczenia
avatar
Jak miło poczytać coś z humorem bez politycznych podtekstów. Ale widzę, że i Ty Milren masz dość:( Szkoda bardzo :( :( Mam nadzieję, że poczekasz lub przeczekasz tak ja i kiedys się tutaj spotkamy w normalniejszych czasach:) Ale jeśli jesteś silniejsza niż ja...zostań :)
avatar
Ładnie opisane. Humor pierwsza klasa. :)

Miłe Panie - "... Jeżeli kobieta, która ma tak dużo do powiedzenia nic nie mówi, jej milczenie jest ogłuszające..." to z pamięci z filmu "Król i Anna"(?). Myślę, że Publixo schodzi na dno. Napisałem to na Forum. Ale myślę, że warto poczekać. Od pewnego czasu też tu nie zaglądam ze względu na... Politykę. Admina sprzyjającemu dziwacznym tekstom, "utworom" i komentarzom. Jeden z moich komentarzy został dziś usunięty, więc nie zdziwię się, że i ten może być usunięty.

A wiersz super. :)
avatar
Świetny wiersz z doskonałą pointą. W oryginale proszę w ostatnim wersie zrobić spacje przed i po myślniku, gdyż w obecnej postaci jest to łącznik, a chyba nie o to chodziło, a o silniejszy znak przestankowy.

Szkoda tej decyzji, ja też wielokrotnie o tym myślałem, a dłuższe przerwy w mojej obecności tego dowodziły. Cóż, przyszło nowe. Bardzo szkoda.
avatar
Cudny uśmiech w deszczowy dzień :-)))

A co do polityki? Jej tu przedtem nie było; dopiero teraz przelewa się szarymi mydlinami portalowego szopa-pracza, który tak się "żegnał", że aż zawsze był :p

Serdecznie, i do zobaczenia :-D
avatar
Dobre, można się uśmiechnąć. ;) Milren, mimo wszystko pomyśl jeszcze nad swoją decyzją. Pozdrawiam serdecznie. :)
avatar
Podoba mi się wiersz .-Ale ....

Wybacz Milren nie rozumiem Ciebie z Tą polityką ?
Przecież wiele razy pozytywnie opiniowałaś polityczne wierszyki Janko.

Nadto poezja to też element polityczny .
Nasza etyka , kultura , wartości które emanują w poezji są silnym elementem polityki.
Właśnie spory dotyczą etyki , wartości itp.

Przypomnę też że poezja rozkwitła właśnie w temacie politycznym i moralnym. A dopiero później pojawiła się miłość i erotyka. :-) niczym disco polo w filharmonii.
Więc kto zawłaszcza kogo ?

Tematami które tu są poruszane to temat gwałtów w Niemczech - czy uważasz że są niepotrzebne ?
Drugi, to temat KOD-u. Też ważny jak nie ważniejszy - dla mnie KOD to zdrada dla Janko patriotyzm .Taka rozbieżność to jak antyczna tragedia .
Dodam jednak że ja odejdę na pewien czas od tematów politycznych i trochę zluzuję .
Ale czy temat np . małżeństw homosi to polityka czy nie ?- Niestety obecnie -tak .
avatar
Jest mi bardzo przykro, że osoby niby inteligentne i wykształcone nie potrafią czytać ze zrozumieniem ("który tak się żegnał, że aż zawsze był"). Ja natomiast napisałem: "ja też wielokrotnie o tym myślałem, a dłuższe przerwy w mojej obecności tego dowodziły". Gdzie jest tutaj mowa o żegnaniu się? Pani doktor, komu i czemu służą te insynuacje? Czy pani nie potrafi normalnie myśleć i odbierać rzeczywistości taką, jaką ona jest? To przecież takie proste.
avatar
Komentarz głównie dotyczył komentarza
avatar
Rozar, wszystko ma swoje granice.Polityka to taka kapryśna pani, lubi dobrze zjeść i ładnie podane... za dużo pozostawia niesmak,za mało wzbudza apetyt. Sztuką jest przyprawiać tak by było zjadliwe.
avatar
W łożu Poeta??
Nie ta planeta!
© 2010-2016 by Creative Media
×