Przejdź do komentarzyDecyzja (dribble)
Tekst 4 z 4 ze zbioru: Podszept historii
Autor
Gatunekhistoryczne
Formaproza
Data dodania2017-03-06
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2428

– Nie patyczkujmy się. Te staruchy raz dwa stchórzą i będą ci bić pokłony. Niech nie myślą, że są nietykalni. Za to wszystko, co zrobiłeś, lud cię kocha.

– Tak myślisz? No dobra. Dzisiaj przekraczamy.


* * *


I na cholerę to zrobiłem? Jak mogłem dostać taki cios w plecy? I to od kogo?! Odchodzę...


  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Przyznam szczerze, że nie jestem w stanie ocenić tej miniatureczki, ale stwierdzam, że napisana jest nadzwyczaj poprawnie. Natomiast nie rozumiem zakończenia: Odchodzę...
avatar
Kość jest rzucona! Ave!
avatar
Odchodzisz z forum?Nie oceniam,bo nie ma czego.
avatar
Janko - jak napisał Legion - Ave! ... ale wszystko kiedyś się kończy i człek odchodzi. Czasem gwałtownie i dosłownie ;)
avatar
PS. Dla przypomnienia - czasem wstawiam drabble (100 słów) lub dribble (50 słów), które jednocześnie są zabawą, zagadkami historycznymi.
avatar
Anettulo, dobrze jest nie tylko przeczytać tekst, ale i zrozumieć. Dzięki temu będziesz wiedziała, czy to ja odchodzę i czy naprawdę "tu nie ma niczego". Jeżeli jednak dalej jest niezrozumiałe (zdarza się), spytaj się w komentarzu. Podpowiem lub odpowiem.
avatar
Hardy stworzył Brutusowe i Rubikonowe dribble. A ja napisałem "Odchodzę znów" i wszyscy wiedzieli, że naprawdę to nie odchodzę, tylko znów odchodzę, heh. Znaczy się ów nóż w wodzie, czy też w plechach to nasz chleb powszedni. Homo divinus.
© 2010-2016 by Creative Media
×