Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 24,24-28
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-02-01
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1354

`A ona mu odpowiedziała: Jestem córką Betuela, syna Milki, którego urodziła Nachorowi` Czyli a Rebeka, dziewczyna z rodu Sema odpowiedziała nieświadomemu słudze Abrahama: Jestem córką Betuela, syna Milki, córka Harana, brata Abrahama, którego urodziła Nachorowi, bratu Abrahama `Nadto rzekła mu: Jest u nas słomy i paszy dużo, jest także miejsce do przenocowania` Czyli gdy na mowę słów nieświadomego sługi Abrahama`Czy w domu ojca twojego jest miejsce dla nas do przenocowania ?` Wtedy gdy ponad to rzekła Rebeka nieświadomemu słudze Abrahama: Jest u nas słomy i paszy dużo, jest także miejsce do przenocowania `Wtedy ów mąż padł na kolana, oddał pokłon Panu,` Czyli wtedy nieświadomy sługa Abrahama, stał się świadomym, że Wszechmogący Bóg swoją wolę wypełnił w słudze Abrahama. Wtedy świadomy sługa Abrahama padł na kolana, dziękując Wszechmogącemu Bogu `i rzekł: Błogosławiony Pan, Bóg pana mojego Abrahama, który nie odmówił panu mojemu łaski i wierności swej !` Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów świadomego sługi Abrahama, że Wszechmogący, Bóg swoją wolę wypełnił w Abrahamie i okazał niezasłużoną łaskę zbawienia potomstwu Abrahama, i każdemu z nas w Jezusie Zbawicielu, i wiernie dotrzymuje swojej obietnicy wypełniając swoją wolę w Abrahamie (Rdz.12,1-3) `Pan prowadził mnie drogą do domu braci pana mojego` Czyli Wszechmogący Bóg swoją wolę wypełnił w Abrahamie i Rebece prowadząc sługę Abrahama do rodziny Nachora, brata Abrahama `Dziewczyna zaś pobiegła i opowiedziała rodzinie matki swej o tym, co zaszło` Czyli a dziewczyna z rodu Sema natomiast pobiegła i opowiedziała rodzinie matki swej, która urodziła Betuelowi potomków danych od Wszechmogącego Boga o tym, co się wydarzyło przy studni - źródle świadomości (Rdz.24,24-28)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×