Przejdź do komentarzyPrzeciw
Tekst 40 z 100 ze zbioru: Prawda ponad wszystko
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2020-06-22
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1025

Miałem napisać coś o pamięci o poprzedniej ekipie, która ma na sumieniu sporo afer i totalne nieróbstwo. Miałem napisać o tym, że od nich,- zostali tylko młodzi politycy  bo starzy są totalnie skompromitowani.

Miałem napisać  i rozpisać – ale nie ma sensu !

Bo większość ma mózgi wyprane i nie jest w stanie wyartykułować poprawnie zarzutów przeciwko PiS-owi co nie oznacza że PiS  nie ma nic na sumieniu  - tylko że oponenci tego nie widzą a mają w głowie krytykę niczym  modlitwa ajatollahów:  PiS jest zły , PiS jest zły . Taka nie merytoryczna paplanina pełna nienawiści i głupoty .

Przecież można przyczepić się o politykę , historyczną,  zagraniczną ( Izrael ), zadłużenie  itp. Ale nie!!! Mamy do czynienia z argumentem totalnie debilnym że ,,PiS niszczy Polskę ,,. A jak ją niszczy- to już nie wiadomo .

Tak więc oto apel – każdy z nas powinien brać pod uwagę że jest manipulowany- czyli jest narzędziem w rękach obcych służb . Tylko że ci niezależni i bardziej rezolutni mogą sobie takie pytanie jeszcze postawić a tępota oczywiście będzie pewna swojego .


Dlatego nie napisałem stosownego wierszyka .

Polecam jednak - jak ktoś pamięta – CIAMAJDAN – o co szło i przeciwko komu i kto tam brał udział .

Po prostu na mendy które kariery robią na cudze zapotrzebowanie  się nie głosuje . Amen.

Ale czy ten apel potrafi coś zmienić ?


  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×