Przejdź do komentarzyKochane Niemiaszki
Tekst 12 z 15 ze zbioru: Szeptuchy
Autor
Gatunekhorror / thriller
Formaartykuł / esej
Data dodania2020-11-09
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1177


Najpierw były słowa niemieckiej polityk o „finansowym zagłodzeniu” Polski i Węgier, a teraz niemiecki profesor Daniel Thym (*1973) z Uniwersytetu w Konstancji pisząc o mechanizmie praworządności, który próbuje się powiązać z budżetem europejskim, stwierdza, że będzie go można używać jako „narzędzia tortur”:


Nasi niemieccy przyjaciele już nie przebierają w słowach. Prof. Daniel Thym z uniw. w Konstancji stwierdził w @derspiegel, że mechanizm praworządności będzie mógł być stosowany jako „Daumenschrauben” - narzędzie tortur. Czekamy jeszcze tylko na straszenie wyrywaniem paznokci…” - napisał europoseł Profesor Zdzisław Krasnodębski, dodając, iż w dalszej kolejności zaczną jeszcze dochodzić „rozstrzeliwania”...


Wszak pokolenia po Hitlerze są już o wiele sympatyczniejsze i lepiej wychowane od Fuehrera. Bo Adolf(ek) napadł na Polskę nie ostrzegając, gdy oni przynajmniej zapowiadają, co zaczną z nami robić.


Nic jeno: kochane Niemiaszki!



  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
No i jeszcze ta hitlerowska szczepionka od covid! Don Stanislao i problemy urynalno-spermalne najwybitniejszych dostojników Kościoła. Czy polskie patrioty wytrzymają te ciosy?
avatar
Legionkiem znowu ciepie ;-)
avatar
Zacna Befano, gaz pieprzowy sprzedawany przez Szkopów do krajów walczących z demokracją, to pikuś, bo Owczarki Alzackie z IV Rzeszy już od 30 lat łamią przepisy w sprawie eksportu broni. Tym sposobem giną niewinni ludzie np. w Jemenie, na ogół cywile, do których strzela się ze szwabskiej broni.
Te ich apele o demokracji, to wielka ściema. Dokoptują jeszcze 20 mln islamczyków i ruszą znowu w świat na wojnę. Trudno przewidzieć skutki Covid19. Drugą Wojnę Światowa sprowokował kryzys gospodarczy w Europie.
Nie ma tutaj miejsca na sprawę łupów, jakie pokradli w podbitych krajach, ale najważniejsze dla nich, to to, że Polak to złodziej, a Ruski - alkoholik i tego się trzymają.
Ich walka o pokój i spokój w regionie to kolejna ściema. Niemcy zawsze tak walczą o pokój, że aż się krew leje.
Tolerują nas, dopóki robią kasę i mają dobry rynek zbytu, niemieckie sieciówki w Polsce nie płacą podatków, a polscy galernicy odpir... lają najczarniejsze roboty w Niemczech. Nie muszą łapać do pracy przymusowej. Armia 15 milionowa cudzoziemców, Turów, Jugoli, Włochów, Ruskich i Polaków buduje od lat potęgę IV Rzeszy. Niech sobie torturują terrorystów u siebie. W końcu trzeba się wypisać z tej unijnej armii tanich wyrobników. Niech się wezmą do roboty, lenie cholerne. Szparagi kochają, ale żaden się nie schyli do zbiorów. Dedeerowska komsomołka, Angela Makrela, zatroskana o potęgę Niemiec. Poczekajmy na Chińczyków. Już oni nauczą wszystkich pleść warkoczyki z tyłu głowy.
Jedno jest pewne. Bez wojny się nie obejdzie, bo Islam wziął na celownik katolików. Będzie się krew lała rynsztokami, aż przyjdzie czas, że każdy będzie bratem - jak zwykle po każdej wojnie. Ludzie będą się szukać, żeby przeżyć i znowu wszystko zacznie się od zera, bo głód, smród i ubóstwo, to najlepszy początek wszystkiego
avatar
A tutaj stosowny link, jak Szkopy handlują po świecie bronią.

https://www.defence24.pl/niemiecki-handel-bronia-wbrew-polityce-unii-europejskiej
© 2010-2016 by Creative Media
×