Przejdź do komentarzysort picerów
Tekst 23 z 254 ze zbioru: okolicznościowe
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2021-08-26
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń869

- w porządku ..



.. brońmy wartości, jakie uznajemy za właściwe, ale nie udawajmy przed całym światem obrońców wiary chrześcijańskiej. Potrafimy bowiem jedynie wyłuskiwać dogodne nam - a przez nas samych interpretowane - zasady współżycia pomiędzy różnymi grupami homo sapiens, nie stosując się do wartości zapisanych w pierwowzorach głoszonych przez Chrystusa.

Poczynania panującej grupy władającej Polską - tak głośno obwołującej się obrońcami Krzyża - wskazują jednoznacznie, że sama osoba syna bożego byłaby dla nich przedstawicielem gorszego sortu, znaczącego swoje miejsce pośród totalnej opozycji.

Konkluzja przykra - ale jakże prawdziwa - mająca swoje uzasadnienie w bardzo wielu sytuacjach, obrazujących efekty działań ekipy dzisiaj nam rządzącej  ..

  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Aktualne władze to jedno wielkie zakłamanie.
Ale - niestety - bardzo wielu z nas to się podoba.
avatar
Zatem należy jak najwięcej pisać na ten temat, aby uświadomić innym, że istnieje spora grupa osób, dla których obecna grupa trzymająca władzę stanowi kwintesencję pozerstwa i obłudy ..
© 2010-2016 by Creative Media
×