Przejdź do komentarzyNajpierw sumienie
Tekst 170 z 189 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2022-12-21
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń349

Waldemar H


Komunista nie może być poetą

Tak jak morderca lekarzem

Nie może być poetą faszysta

Jak  zamachowiec pilotem beinga

Prosta analogia

Co ją przytaczam i wołam od lat

Grożę hańbą i potępieniem

Bo

Bo najpierw sumienie


Niejaki Waldemar Hładki lekarz ortopeda  i sędzia sądu lekarskiego pozbawił innego lekarza ,,zakaźnika” Zbigniewa Martykę prawa do wykonywania zawodu przez rok. Sprawa dotyczyła pandemii. Zbigniew Martyka sprzeciwiał się szczepieniom dzieci , uznawał noszenie maseczek za nieuzasadnione , kwestionował locdown itp. Obecnie okazuje się że miał we wszystkim rację a my dowiadujemy się jak wielu lekarzy w USA było powiązanych z korporacjami i jak to oni stworzyli całą tą narrację .

Sąd był o zgrozo niejawny i prócz ortopedy była dentystka i ktoś kogo kwalifikacje nie są jeszcze określone . Ten trzy osobowy sąd oceniał zasłużonego lekarze z 30-to letnim stażem. To co znamienne przy tej pandemii ( i nie tylko) to brak możliwości oceny analizy polemiki bo nie ma do czego się odnieść i nie ma czego podważać ! Bo nie ma badań ani ,,podkładki do ustaw,, , nie ma artykułów nie ma opracowań naukowych i nie ma jawności i nie ma argumentów .

Pomijając bulwersujące tło ostatnich lat – Pan Waldemar Hładki jest również poetą i chyba nawet ładnie pisze. Zastanawiam się czy pisał też o honorze , prawdzie i godności ?


  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×