Przejdź do komentarzyBalast społeczny
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Czarcie kopyto
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2023-08-20
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń198

Balast społeczny


 

Jeśli chcesz przeczytać ten tekst to przygotuj szklankę lodowatej wody i popijaj w trakcie lektury. Być może w ten sposób ostudzisz swoje gorące serduszko i zdołasz przyjąć racjonalizm ostateczny.Liczby, którymi się posługuję są ogólno dostępne w Internecie i żyrowane nazwiskami najwyższych recenzentów naukowych.


Ponad 70% wszystkich wyborców z wykształceniem podstawowym to wyborcy PiSu.


Ponad 70 % elektoratu PiSu stanowią emeryci, renciści i osoby nie radzące sobie w warunkach gospodarki wolnorynkowej.


Brakujące procenty to pracownicy administracji państwowej wszystkich szczebli, pomnożeni przez cztery (wskaźnik wartości wyborczej  dla partii rządzącej; każdy pracownik administracji posiada rodzinę, która czerpie mniejsze lub większe korzyści z tego tytułu) oraz członkowie rad nadzorczych i dyrektorzy w spółkach skarbu - mnożnik sześć. A, także fanatycy religijni, częściowo pokrywający się z pozostałymi elementami elektoratu PiSu.


Widać wyraźnie, że elektorat PiSu zasadniczo składa się z trzech zbiorów społecznych:


1. Zbiór jednostek nieproduktywnych.


2. Zbiór jednostek pasożytniczych.


3. Zbiór jednostek społecznie wstecznych.


Komentarz


Zatem w sensie ekonomicznym i pozostając w zgodzie z racjonalizmem należy przyjać, że elektorat PiSu to balast społeczny. Ogromne obciążenie dla społeczeństwa, gospodarki i ojczyzny. Kula u nogi tej ostatniej, hamulcowy postępu i zapora przed rozwojem cywilizacji. Dramat narodowy. Należy zdawać sobie sprawę z faktu, iż bez elektoratu PiS, polskie społeczeństwo byłoby najbardziej produktywnym na świecie, zaś Polska przegoniłaby nie tylko Irlandię i Niemcy, ale również Japonię, gdzie jałmużna na dzieci jest dziesięciokrotnie wyższa, niż w Polsce. Wszystkie jednostki wchodzące w skład pisowskiego elektoratu możnaby ewentualnie wymienić na uchodźców z Afryki, androidy z Japonii czy zwykłe manekiny, z pożytkiem dla Polski i jej gospodarki. Taka jest prawda i nikt jej tutaj nie zakrzyczy!To oczywiście zrozumiałe, że ci wyborcy placili przez dziesięciolecia ZUS i im się należy, ale to nie zmienia powyższych faktów. W historii europejskiego parlamentaryzmu nie było jeszcze partii politycznej sprawującej władzę, której elektorat charakteryzowałby się takimi parametrami jak elektorat PiSu. Tylko szatan może powiedzieć wyborcom PiSu prawdę o której wszyscy już wiedzą, a która jest niezwykle bolesna i brutalna: będą jebani przez dziesięciolecia, ponieważ w pośredni sposób zaszkodzili milionom Polaków, którzy są od nich bardziej inteligentni, cwansi i przebieglejsi. I mogą ich nazywać jak chcą: Żydami, folksdojczami, zdrajcami, zaprzańcami i najgorszymi mendami. Nie ma to już żadnego znaczenia, ale jeśli jeszcze raz dadzą Kaczyńskiemu zwycięstwo to zajebią ich własne dzieci i wnuki.


Ponad 70% młodych kobiet emigruje ze wsi i małych miasteczek za granicę lub do dużych aglomeracji w Polsce.


Mężczyzn - 30%.


Komentarz


Jeśli w kolejnej kadencji PiSu, pan Kaczyński będzie przymykał oczy na fakty to na wsiach dojdzie do aktów zoofilnych na niespotykaną dotąd skalę, a w małych miasteczkach... uuu... Tylko program Lala plus może uratować wioski kościelne i małe miasteczka przed eksplozją wynaturzeń. Lala plus dla każdego pisowskiego byczka z wiosek kościelnych!


  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Prosto z kopyta
W myślące czółko

(patrz całość wraz z nagłówkami)

I tak w kółko
Macieju w kółko
avatar
Niezwykle słuszna diagnoza. Jeden błąd ortograficzni. "Nie radzące" to jedno słowo.
avatar
W naszym społeczeństwie katolickim szacunek /nie mylić z respektem!/ dla najsłabszych leży u podwalin naszej kultury. Historia, niestety, uczy, że k a ż d a kultura

/łowiecko-zbieracka, pasterska rolnicza, przemysłowa itp./

w związku z zawsze rabunkową gospodarką człowieka

"sama siebie zjada", nieuchronnie karleje

i zanika
avatar
Cieszę się przeogromnie, że zmieściłem się w zaledwie 30% elektoratu emerytów, nie popierających zdecydowanie PiS-u. Brawo ja!!! (i mnie podobni ..)
© 2010-2016 by Creative Media
×