Przejdź do komentarzyO prezesie, Geni i stumanieniu
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Nowy zbiór limeryków
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2023-10-22
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń185

O prezesie, Geni i stumanieniu


Prezes w stolicy mówił do Geni,

że Tusk ze spółką są stumanieni,

gdyż bez jego przyzwolenia

zdobyli ludzkie sumienia,

a władzy PiS-u nikt już nie zmieni.

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Jeden do Jednego! Dokładnie mówi do Geni. I do Franka. W Komenterach, Genia odpowiada, że wygrał PiS, i ona wybrała PiS i ma być PiS.

Mamy do czynienia z medialnym dialogiem prezesa z Genią. I z Frankiem też oczywiście. Wspaniale to jest. Niezwykle mnie podnieca.

Natomiast oglądałem nieco publicystyki z tzw. "dziennikarzami" po prawicy, powiedzmy jak pan Rafał Ziemkiewicz. Może jeszcze nie wprost, ale już padała kpinki z prezesa. Wygląda na to, że oni też uważają, że czas, żeby prezes zaopatrzył się w kaczkę. Kwa kwa kwa!

Natomiast, ja, uważam, że już czas, żeby politycy tzw. "zjednoczonej" prawicy zaczęli szarpać swoje i budować na gruzowisku, bo tak, czy inaczej wszystko zacznie się kruszyć. Może pierwszy szarpnie pan Ziobro? No i ciekawe, kto przygarnie Suskiego? Jest młody i ambitny.
avatar
Legionie, serdecznie dziękuję. Dla Suskiego widzę stanowisko Mesjasza.
avatar
W sumie sam powiedział, że niczego nie potrzebuje. Nie potrzebuje pieniędzy z KPO, na chleb mu wystarczy. Śmiało może iść i zbawiać Polskę. Wędrownie.
© 2010-2016 by Creative Media
×