Przejdź do komentarzyMural a może pomnik
Tekst 105 z 123 ze zbioru: Oczko, misie, puszcza
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2023-11-24
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń251

*Foto z netu



- Któż to, wnusiu, na muralu

w naszym malowniczym raju?

Tu zasepleniła wnuczka:

- Rozpoznaję tu  p ó ł t u s z k a!



Posłowie:


Lokatorzy w łby się drapią -

Taki blok zobowiązuje!

Pół-portrety pana wodza

każdy dzielnie instaluje

obok tivi, w centrum ściany!

No i hurtem na kolana!






  Spis treści zbioru
Komentarze (14)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
uaktywniłaś się ostatnio politycznie. Dałaś się zmanipulować propagandzie pisowskiej. Zobacz co TYP zrobiła ze starszym Sturem. Może źle napisałem nazwisko, ale chodzi mi o tego z sex-misji. Wałkowała problem przez kilka miesięcy, że miał 07 proc. Podobno zahaczył motocyklistę. Ja wiem jak jeżdżą oni. Szczególnie, kiedy stoimy na światłach. To jeden z wielu przykładów, że panowała miękka dyktatura. Środki przekazu do niszczenia ludzi. Mógłbym ci wyczytać wielostronicowy tekst o niegodziwych postępowaniach pis.

Pis to skrajna partia populistyczna. Dała trochę ludziom kasy, ale sama grabi do siebie krocie. robi to do tej pory. Chociaż... no właśnie. Myślę, że będzie awantura. Może mniejsza jak na Białorusi. Dyktatury tak mają.
avatar
Jerzy Stuhr.
avatar
Pozdrawiam Pulsar.
:);)
avatar
Również cię pozdrawiam gruszka. Oby pozdrowienia były szczere. Bywaj.
avatar
Szczere z mojej strony. Lubię cię, bez względu na różnice światopoglądowe. :)
avatar
Jak to mówią w trylogii kargul. W trzeciej części `kochaj albo rzuć" - " Ona go przekonuje"
Nie chcę nikogo przekonywać do swoich poglądów. Ale nie chcę też, żeby ktoś narzucał mi ustawami, jak mam żyć.Bo ma większość w sejmie. Zawsze będę się temu sprzeciwiał. Z kobietami zrobili, co zrobili. Dobra już.
Myślę, że zostaniemy na niwie poetyckiej jak dotąd. poeta powinien myśleć społecznie, ale mieć wyczucie, gdzie leży prawda. Byli różni literaci. Sprzyjający tym, lub innym.
Tacy są ludzie.
Dobra rozgadałem się
Czasy są nie pewne. Prezydent teraz wszystko może.
avatar
Bardzo mi odpowiada ta niwa poetycka. Co do poglądów, mam ugruntowane od dawna i Ci kt. mnie znają w realu, wiedzą, że nie ulegam wpływom, więc nie masz co próbować:)))
Na marginesie dodam, że przyjaciół w realu mam z różnych opcji, a mimo to z nikim nie doszło do kłótni, obrażania się, ani zrywania kontaktów. Ale to dlatego, że moi przyjaciele nie posługują się ośmioma gwiazdami i ich słownym odpowiednikiem.
A w necie robotę robią farmy trolli kujące ten słowny hejt, jakiego przed objawieniem się KODu nigdy wcześniej nie było, nie mówiąc o skali tego zjawiska.
No to pogadaliśmy;))) Dobrej nocy:)
avatar
No, przeczytałem. Niech nas spaja poezja, a to będzie pojednanie. Tematów jest wiele wspólnych.
No! Gruszka trzymaj się.
Osiem gwiazdek, to rozdmuchane. ja sam przeklinałem pis
nieraz.
Trudno to będzie odkręcić.
NO!
avatar
No właśnie, Pulsar, Ty wiesz jak było. Wiesz najlepiej jak jeżdżą motocykliści. Skoro było dochodzenie i świadkowie, to chyba nie wmówili Stuhrowi na siłę. Przepraszał za zajście. Ja Stuhra uwielbiałem za seksmisję, podobnie, jak cała Polska ale wiem też jaka jest granica bezkarności u vipów. Zamiast przyznać się od razu, to kręcił tygodniami.
Szkoda, Pulsar, że nie chcesz rozmawiać o niegodziwościach POkurczy/ Jestem neutralny politycznie i na nikogo nie głosowałem, jedynie byłem za referendum i tam też postawiłem krzyżyk, bo wiem, co oznacza wola suwerenna. Unia może nam teraz narzucać, co zechce, ale gdyby referendum przeszło, to mielibyśmy spokój w kwestii emigrantów i unia mogłaby Polaków cmoknąć w zakończenie jelita grubego.
Nie martw się, za 20 miesięcy półTusk będzie prezydentem i spełni wszystkie obietnice Polaków.
Powiedz mi, która partia nie grabi do siebie?

Tusk jest dla mnie zwykłą kanalią i piszę to bez zadęcia i nienawiści.

Gruszka, ale wyczaiłaś mural! To przechodzi ludzkie pojęcie, jakie środki zostały uruchomione i przez kogo, żeby rozdmuchać taką nienawiść i zaślepić skołowany naród.

Gruszeczko, pozdrowienia dla poetyckiej smaczliwki. :)
avatar
Witaj Teo:) Też Cię pozdrawiam i fajnie że zajrzales na portal i tutaj.
W referendum też głosowałam z podobnych powodów co i Ty.
avatar
Obudziłem się rano i kom. knedla mnie powalił. On nie wie kto taką nienawiść rozpowszechnił. To bliźniacy K. Oni spalili kukłę Wałęsy. Od tamtej pory siali właśnie Dżumę. Apogeum zaczęło się po Kat. Smoleńskiej. Ludziom można wmówić wiele. W mówili, ze jest bóg Dziwię się bardzo. Ale tak to już jest.
avatar
"W mówili, ze jest bóg"- no wobec takiej argumentacji to ja już podziękuję. Nie przemawia do mnie teza chemicznego przypadku, niekontrolowanego splotu białek, którego ludzkość jest efektem. I nie oczekuję, że przedstawisz dowód na to. Ahoj!
avatar
To Prima Aprilis?
avatar
No raczej;-D
© 2010-2016 by Creative Media
×