Przejdź do komentarzyO Franku i sądach
Tekst 84 z 255 ze zbioru: Najnowszy zbiór limeryków
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2024-01-05
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń166

O Franku i sądach


Spytał mnie Franek spod wioski Grądy,

które ważniejsze są w Polsce sądy,

toteż mu odpowiedziałem,

choć się na tym nic nie znałem,

że decydują wodza poglądy.

  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
A przecież wystarczy zajrzeć do katechizmu, żeby wiedzieć, gdzie jest pies pogrzebany


i kto go ciemną nocą tam pogrzebał
avatar
Lud się dowie, jak wódz powie. Jak nie powie, cicho-sza! Nikt n8c nie wie, i msza trwa.
avatar
Wystarczy posłuchać prawników-konstytucjonalistów oraz zapoznać się (przede wszystkim) z orzeczeniami" Europejskiego Trybunału Praw Człowieka oraz (z 21 grudnia 2023) Trybunału Sprawiedliwości UE. Podstawa stosowania tego orzecznictwa przez nasze sądy - art.91 Konstytucji RP.

Parafrazując Katona Starszego Cenzora: "a poza tym wyroki sądów należy wykonywać". Dwóch agentów od Wójcika i Kamińskiego już są pod wykonaniem wyroków za przestępstwo namawiania do korupcji. Panuje równość wobec prawa - teraz więc już najwyższy czas na ich przełożonych- Kamińskiego i Wójcika.
avatar
Pani Emilio, Belino i Hardy, serdecznie dziękuję. W tym galimatiasie prawnym, jaki stworzył Jędruś wraz ze spółką, a wszyscy kierowani byli przez wodzusia, największe autorytety nie są w stanie rozwikłać.
avatar
Już nie. Wszystko jest przedstawieniem, żeby nikt nie dyskutował, kiedy Tusk weźmie na koniec maczugę w łapy. Suweren musi dojrzeć do tego, żeby mógł jej użyć. Po prostu wytrzymać. Jeszcze nie!
avatar
Legionie, bardzo dziękuję.
avatar
Cały ten pierdolnik w polskich sądach nie wziął się z kapelusza! Przez ostatnie lata Prokurator Generalny i zarazem Minister Sprawiedliwości /w jednej osobie!!/ na oczach całego narodu tak to wszystko własnemu narodowi w prezencie zmajstrował i "zreformował"
avatar
Strach pomyśleć, że i prezes Kaczyński, i jego wasal (w jednej personie prokurator i minister) Ziobro to eksperci nie od obróbki ze skrawaniem czy od astronomii, a od prawa! Ta demolka w polskim sądownictwie - to ich r9bota!
avatar
Pani Emilio i Belino, bardzo dziękuję.
© 2010-2016 by Creative Media
×