Przejdź do komentarzyO nowym życiu w Białołęce
Tekst 89 z 94 ze zbioru: Satyriady
Autor
Gatunekpoezja
Formafraszka / limeryk
Data dodania2024-01-09
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń189

Białołęka czeka

na dwóch nowych gości.

Inni osadzeni

mogą im zazdrościć .

.

Dzięki tym dwóm teraz

policja podwozi.

Skorzystają z prawa,

chociaż styczeń mrozi.

.

Otrzymają lokum

i własną ochronę.

Mieli ją też wcześniej,

więc to dozwolone.

.

Nowy etap życia

zmieni im niewiele.

Sprawdzali więzienia,

wreszcie sprawdzą cele.

  Spis treści zbioru
Komentarze (11)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
PS. o godz. 20:
Dwóch przestępców już w więzieniu…
Tam z ich buty nie zostanie
nawet kamień na kamieniu.
avatar
Dla nas w s z y s t k i c h to memento:
Jest kres bezkarności - i nauczka mętom.
avatar
" Zje szklankę. Pogryzie i połknie. Albo zje kupę. Co byś wolał: kupę czy szklankę? Ja, wybrałbym szklankę. Szkło smaczniejsze!"

Niestety pod celą nie ma szkła. Jest drewno, metal i plastik. Nie ma wyboru. Trzeba będzie oszamać kupę.

Matka zdecyduje. Dlatego budzisuki tak straszą wszystkie matki, żeby nie przyjmowały do zakładu. Jeśli matka wrzuci takiego do ludzi... uuu... Przez pomyłkę może wrzucić, no nie? Albo gad może się pierdolnąć, kurwa mać! Ludzie mogą też wybecalować za rendez vous z takim. Albo łaźnia. Kurwa mać. Para taka, ze niczego nie widać. Luknij ziomek, co tam za szmata w rogu leży? Co to jest? Kurwa mać? Japa czy pizda do jebania?
avatar
Tak, Emilio - to memento, że w demokracji czasem prawo jest nierychliwe, ale sprawiedliwe i dla wszystkich równe. Kiedyś dojdzie... i doszło, chociaż dopiero po prawie 19 latach.
avatar
Legionie, znasz określenia , używane za murami...
W łaźni może im wypaść mydło w kostce i będą musieli się schylić...

PS. Chyba że ten, co zhańbił urząd Prezydenta RP, wpuszczając do Pałacu i pozując do fotki z przestępcami - ich ułaskawi.
avatar
I wreszcie! Cieszę się niezwykle!
avatar
Hardy proszę, nie sugeruj. Już i tak ludzie boją się podyskutować ze mną, tylko malują na czerwono moje komentarze, hehe. Jeszcze trochę, a będę musiał wkleić zaświadczenie o niekaralności.

A, wiesz o tym, że każdy może teraz posłać panom W. i K. rakietę? A, w niej prócz herbaty, kawy i papierosów jakieś koraliki i damskie kosmetyki. Klawisze przejrzą rakietę, ale się nie kapną, a współosadzeni od razu będą wiedzieli o co chodzi i że natychmiast trzeba z nimi jechać. Niejeden już taką rakietę dostał i nieświadomie wyciągał pod celą podobne drobiazgi. Życie.
avatar
Walnąłem się. Napisałem "ludzie", a powinno być "zwykli ludzie". To dużo zmienia w kontekście, choć nie każdy to zrozumie.
avatar
Legionie, jak widzisz - potrafię czytać między wierszami. Ale już nic nie sugeruję.
Ci od czerwonych malunków to zwykłe... (właściwe wstawić według uznania). Nie poświęcam temu zjawisku nawet sekundy.
Cytuję: "powinno być - zwykli ludzie".Jako rzekłem poprzednio - potwierdziłeś. Ja też znam tę różnicę.
avatar
Dobra, Hardy, sprulim się oba. Ciach bajera, bo w razie co, to polecim do wora na dzień dobry.
avatar
Legionie, jak wsadzą Ciebie i mnie do jednej celi, to przynajmniej nie będzie nam nudno. Zagadamy się ;)
© 2010-2016 by Creative Media
×