strona 1 z 1
AutorWhispers in the dark
15 Lip 2012 o 17:16
[center][url=link

Forum literackie Whispers in the dark, potocznie nazywane Szeptami, powstało z inicjatywy dwóch młodych pisarskich dusz, administratorek kryjących się pod nickami [i]Infernal Tear[/i] oraz [i]Pearl Raven[/i]. Pomysł zrodził się w ich głowach stosunkowo dawno temu, a spowodowany był wszechogarniającą nudą i chęcią stworzenia czegoś swojego, czegoś nowego. Forum nakierowane na pisarstwo to nie taki nowy twór i trudno zrobić coś innego od tych, jakie już istnieją w sieci. Jednak po tygodniach przemyśleń i uzgodnień, były pewne, że nie zrobią nic, jeśli w ogóle nie zaczną. I tak pewnego mroźnego, szarego popłudnia, a było to dokładnie szesnastego dnia stycznia roku 2012, projekt w swej surowej formie oficjalnie ożył.
Jak powiadają, początki są trudne, ale nic nie powstaje ot tak nagle, piękne i gotowe. Wkładając serce i cały wolny czas w reklamę i rozwój portalu, już w pierwszych tygodniach zyskaliśmy grono aktywnych użytkowników i zaprzyjaźnionych stron. A co innego, jak nie użytkownicy i atmosfera wśród nich panująca, jest wyznacznikiem dobrego forum? Ale oczywiście nie stawiamy tylko na zbieranie gości, bo to nie ich liczba się liczy, a zaangażowanie. Budujemy relacje oparte na przyjaznym i fachowym podejściu do każdego pisarza, bo to głównie do nich jest sierowana ta idea. Do tych młodych i starszych, do piszących miesiąc, rok czy dwadzieścia lat.
Jednak [i]Whispers in the dark[/i] nie stawia tylko na piszących. Równie dobrze czas spędzą u nas osoby lubiące po prostu rozmawiać na różne tematy — od książki, przez film, religię i sport, do dyskusji o wczorajszej pogodzie i wielu innych tematach.
Na forum każdy piszący prozę czy poezję znajdzie wiele porad dotyczących swojego fachu. Użytkownicy, ale przede wszystkim ekipa forum, zwana [i]Leśnym Dworem[/i], służy pomocą na każdy temat dotyczący pisarstwa. Wszelkie poradniki powstają z myślą o różnych aspektach tworzenia, tych technicznych jak i merytorycznych. Pilnujemy także, aby komentarze do prac pisane były w sposób, który autorowi może pomóc. Nie wszystkie są miłe, ale miłością nie zawsze da się uczyć. Ważne, że są szczere i pokazują młodemu literatowi drogę do perfekcji.
link
link
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×