strona 1 z 1
AutorPole edycji tekstu
04 Wrz 2010 o 15:47
Uważam, że okienko w którym należy wklejać i edytować tekst powinno posiadać funkcję wyboru wielkości i typu czcionki. Lub chociaż jej wielkości. Jest to bardzo przydatne dla kogoś kto chce uczynić swój tekst bardziej przejrzystym.(Tytuł, podtytuł etc.)

Nie wiem jak od strony programowania wygląda wyposażenie tego okna w funkcję wykrywania i podkreślania błędów, jednak gdyby okazało się to możliwe, byłoby to bardzo przydatne ;)

Pozdrawiam ;)
---
"Słowa ulatują, napisane zostają - Verba volant, scripta manent."
05 Wrz 2010 o 16:51
Propozycja rozbudowania edytora będzie wzięta pod uwagę.

Natomiast moduł sprawdzania pisowni w polu edycyjnym można sobie włączyć w przeglądarce:

Opera, Firefox - kliknąć prawym klawiszem myszy w polu edycyjnym i wybrać z listy "Sprawdź pisownię". Pozycja "Języki" pozwala na doinstalowanie polskiego, jeżeli takowy nie zainstalował się domyślnie.

W przypadku Internet Explorera sprawa jest bardziej pokrętna, tu jest instrukcja;
link
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
06 Wrz 2010 o 19:46
To ja dorzucę propozycję pozostawienia większego miejsca na komentarze.
08 Wrz 2010 o 10:41
Oj, faktycznie poskąpiliśmy miejsca na komentarz. Już jest więcej, plus informacja, ile znaków jeszcze pozostało do dyspozycji. Nie będzie już więc sytuacji, że komentarz zostaje niespodziewania przycięty. Bardzo przepraszamy, jeśli komuś się coś takiego przytrafiło.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
25 Paź 2010 o 19:07
Edytowałem kilka razy swój tekst i tak LIPA !!!
W wierszu "Viola z Alei Zapomnienia" - 2 i 19 wers ma inną czcionkę ???
27 Paź 2010 o 15:48
dbspider napisał:
Edytowałem kilka razy swój tekst i tak LIPA !!!
W wierszu "Viola z Alei Zapomnienia" - 2 i 19 wers ma inną czcionkę ???


Przepisałem cały wiersz i są zmiany, tylko, że na gorsze!!! Inaczej wygląda teks po jego zapisie????
brrrrr
28 Paź 2010 o 09:18
Zasadniczo tekst powinien wyglądać po zapisie tak samo jak w edytorze i potem na podglądzie. Czy był może wklejany z jakiegoś edytora tekstu (Word, Open Office)? Nie zawsze jesteśmy w stanie pozbyć się znaków formatujących, które te aplikacje "ciągną" ze sobą, choć większość z nich udało się wytępić.
Jeśli uparcie pojawiają się jakieś niechciane formatowania, najlepszym wyjściem jest wklejenie tekstu do Notatnika i dopiero potem do pola edycji.
Staramy się na bieżąco usuwać wszelkie "kwiatki", ale też pewne rzeczy zależą od posiadanego przez użytkownika zestawu przeglądarka/edytor tekstu, a tych kombinacji jest na tyle dużo, że nie da się sprawdzić każdej. Nie wspominając już o indywidualnych, kompletnie nieprzewidywalnych ustawieniach każdego komputera.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
[...] 
21 Lut 2012 o 10:01
Czy można udostępniać swoje wiersze emitowane w radiu kandyjskim, które mam na Youtube?
---
literat4
21 Lut 2012 o 10:44
Jeżeli nic nie zgrzyta w temacie praw autorskich (np. kwestie związane z użytymi podkładami muzycznymi), to oczywiście można.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
08 Mar 2012 o 21:07
W edytorze znikają spacje, które oznaczają tylko puste miejsce (na przykład wers w wierszu nie powinien się zaczynać bezpośredno od brzegu).
W moim tekście kształt odgrywa dużą rolę.
Kiedy zamieniłam puste miejsca na kropki, było w porządku, ale niestety, tekst stracił na oryginalności. Zwłaszcza, że i odstęp między wersami jest zbyt mały.
Warto czekać, aż coś się zmieni? Czy też taki tekst trzeba wkleić jako ...obrazek?
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×