strona 1 z 1
AutorNetykieta i regulamin
05 Lut 2011 o 10:40
Przypominam wszystkim użytkownikom, że w tym serwisie obowiązują elementarne zasady dobrego wychowania oraz regulamin, na którego przestrzeganie automatycznie każdy z was wyraził zgodę, rejestrując się w Publixo. Chamstwo będzie bezwzględnie tępione, a wszelkie wpisy zawierająca wyzwiska i groźby - usuwane.

Serwis przeznaczony jest do dyskusji o literaturze. Wszelkie personalne kłótnie możecie do woli uprawiać sobie przez "prywatne wiadomości".

Przepraszam jednocześnie wszystkich, których kulturalne i stonowane wypowiedzi "poległy" przy okazji usuwania pyskówek oraz "ataku klonów" - technicznie nie było możliwości ich pozostawienia, bo po prostu stawały się wyrwane z kontekstu.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
05 Lut 2011 o 10:51
Wydaje mi się, że w takim przypadku całe forum należy zresetować. Być może zbyt drastyczne, ale o wiele sprawiedliwsze. Taka jest moja propozycja. Może pojawią się jakieś pomysły by nie usuwać już wpisów, tylko je gdzieś przenosić?
21 Lut 2011 o 13:10
I jeszcze drobne uzupełnienie. Osobom szczególnie uciążliwym usuwać będziemy bez ostrzeżenia i w sposób nieodwracalny całe konto: wszystkie dodane utwory, oceny, komentarze, posty na forum.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
21 Lut 2011 o 15:20
Przeczytałam ten wpis i szybciutko poleciałam do wyszukiwarki. Wstukałam nick "szczególnie uciążliwej osoby" i... nadal funkcjonuje jako użytkownik.
Pozdrawiam
specjalkaa
21 Lut 2011 o 16:19
Cierpliwości. Administracja ostrzy topory.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
22 Lut 2011 o 17:20
Mam nadzieje, ze topory nie zmienia sie w lance do walki z wiatrakami :) Powodzenia
---
Errare humanum est in errore perseverare stultum.
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×