strona 1 z 1
AutorWydawnictwo My Book
16 Lut 2011 o 16:43
To wydawnictwo wydało mi 3 książki. Na wydanie pierwszej[Hanyska] sama zaoszczędziłam. Książka się spodobała i sponsorzy chętnie zapłacili za wydanie drugiej [Dzieci hanyski]. Na wydanie trzeciej[Dziewczyny z Koziej Górki] zarobiły te dwie. Jestem zadowolona ze współpracy z My Bookim. Przynajmiej wiadomo co ile kosztuje. Coraz bardziej podoba mi się taki sposób wydawania książek, ich reklamy i sprzedaży. Właśnie wydawnictwa i księgarnie internetowe mają przyszłość.
18 Mar 2011 o 16:18
Wydałem w Wydawnictwie MyBook 15 lutego 2011 roku książkę pt. "Człowiek, którego nigdy nie było". Na naszym portalu zamieszczony jest fragment I rozdziału owej pozycji wydawniczej oraz post na forum, gdzie znaleźć można kilka słów ode mnie, jako jej autora. MyBook sprawnie wydał moją książkę, koszty też nie były zbyt duże (zważywszy na bardzo dużą objętość książki - 449 str. B5). Warunki są jasne, proces wydawniczy krótki. Licho jest wszak z reklamą oraz warunki zakupu książek w wyd. pozostawiają wiele do życzenia. O reklamę zadbałem więc sam. W momencie jak piszę tego posta o mojej książce znaleźć informacje można w takich serwisach jak: portal-pisarski.pl, salonliteracki.pl, iik.pl, lubimyczytac.pl itp.
19 Mar 2011 o 09:13
Wczoraj miałam kolejne spotkanie z czytelnikami. Nawiasem mówiąc, bardzo udane; mała wieś, a przyszło ok. 40 osób. Na każdym takim spotkaniu pada pytanie: dlaczego tak trudno zdobyć moje książki? To pytanie stawiają ludzie starsi, których tematyka moich książek szczególnie dotyczy bo pamiętają te czasy. Ludzie starsi mają czasem trudności z komputerem i poruszaniem się w sieci. Ale od czego mają dzieci i wnuków. Właśnie wczoraj przekonałam się, że ta mała wieś jakoś sobie radzi i sołtyska, młoda kobieta, i w kwestii czytelnictwa pomaga swoim mieszkańcom. Co jakiś czas zamawia zbiorówkę po kilka książek, co wychodzi taniej, bo opłata za przesyłkę jest jedna.
Z doświadczenia wiem, że poza mediami spotkania z czytelnikami są najlepszą reklamą. Nawet jeśli na spotkanie przyjdą 2 czy 3 osoby, to już jest coś. Jeśli im się spodoba, powiedzą innym. Życzę powodzenia i pozdrawiam.
15 Kwi 2011 o 07:18
Wczoraj ukazała się moja czwarta książka. Jest to książka dla dzieci starszych "Opowiastki znad Brynicy". Wydawnictwo Mybook zrobiło to szybko, sprawnie i ładnie.
18 Sty 2013 o 20:11
A jak to działa? Piszecie książkę i wysyłacie ją im? Ile stron mają wasze książki można je kupić w formie papierowej?
14 Maj 2016 o 20:46
Odnoszę wrażenie, że panuje tu całkowity marazm. Mam nadzieję, że nie dotyczy to wydawnictwa My Book w którym mam zamiar wydać książkę a potem następne.
---
ludzi poznawaj według paraboli, nie hiperboli
14 Maj 2016 o 22:25
Forum nie jest najistotniejszym elementem tego serwisu, lecz dodawanie utworów i ich komentowanie. To tam toczy się życie, aż furczy :-)
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×